انواع تبلیغات بنر

انواع تبلیغات بنر یکی از رایج ترین ابزارهایی است که توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین دامنه وسیعی از مزایا را برای شرکتهای بزرگ و کوچک فراهم می کند.
تبلیغات بنر نمایشی تجاری ایجاد می کند ، شناخت برند را ایجاد می کند. علاوه بر این کاربران را جذب می کند و نتایج به راحتی اندازه گیری می شود.
در اینجا به انواع تبلیغات بنر موجود برای بازاریابان مشاغل که در حال پیاده سازی یک بنر تبلیغاتی هستند، و مزایا و مضرات هرکدام اشاره میشود:

انواع تبلیغات بنر

بنرهای فلش

با استفاده از فن آوری Adobe flash ، بنری متحرک ایجاد می کنند. معمولاً به روشی پیچیده این کار انجام میشود.
به عنوان مثال ، یک بنر فلش ممکن است یک فیلم کوتاه باشد و از صدا استفاده کند یا تعاملی باشد. تعاملی ها به آنچه مشتری انجام می دهد پاسخ می دهند. اگر مشتری ماوس را به قسمت دیگری از صفحه منتقل کند ، ممکن است بنر واکنش مناسبی نشان دهد.

بنر ممکن است با یک تصویر یا پس زمینه واحد شروع شود ، و سپس به چیز دیگری تغییر کند. این بنرها مزایای زیادی دارند: اول از همه ، اینکه حرکت می کنند و اغلب صدا دارند که باعث جذابیت آنها می شود.در نتیجه توجه کاربر را به خود جلب می کند.
این واقعیت که آنها اغلب تعاملی هستند نیز بدان معنی است که کاربر به روشی منحصر به فرد درگیر است. اغلب اوقات ، بنرهای فلش سرگرم کننده هستند و برای کاربر بسیار لذت بخش هستند.

اما نکته منفی این است که بدون نصب Adobe Flash Player نصب نمی شوند ، که می توانند یک وب سایت را کندتر کنند.
آنها همچنین می توانند برای کاربر آزار دهنده باشند ،  و باعث دیده نشدن بنر می شوند و اغلب گران هستند.

بنرهای متحرک GIF

GIF یک فرمت برای فایل های تصویری است. یک بنر GIF در واقع یک انیمیشن (یا استاتیک) است که حاوی تصویر یا متنی است که در  فرمت GIF ارائه شده است. یک مزیت بزرگ – و تفاوت عمده – بین GIF متحرک و بنرهای فلش این است که بنرهای GIF به هیچ افزونه ای برای مشاهده نیاز ندارند ، در حالی که بنرهای فلش نیاز به یک فلش پلیر Adobe دارند.

از دیگر مزایای بنرهای متحرک GIF می توان به توانایی کار در دستگاه های تلفن همراه اشاره کرد. یک عنصر مهم در یک صنعت است که به سرعت به سمت اولین رویکرد موبایل در بازاریابی آنلاین حرکت می کند . طراحی آنها بسیار ساده تر از بنر فلش است ، اندازه فایل بسیار کمی دارند (بنابراین باعث کاهش سرعت بار صفحه نمی شوند) ، و می توانند شامل چندین انیمیشن و اسلاید باشند.

برخی از معایب در مقایسه با آگهی های فلش شامل عدم تعامل بنرهای GIF است. تجربه کاربر غالباً به خطر می افتد و عدم تعامل کاربر می تواند بنرهای فلش را به عنوان گزینه برتر برای بسیاری از بازاریاب های تجاری انتخاب کند.

بنرهای استاتیک

بنرهای استاتیک حرکت نمی کنند. در یک قاب محصور شده اند. اغلب اوقات ، یک بنر استاتیک ممکن است یک قسمت کوچک از انیمیشن مانند چشمک زدن یا متن در حال تغییر رنگ را داشته باشد. اما قاب تغییر نمی کند. تصویر هرگز مانند نمایش اسلاید از یکی به دیگری تغییر نمی کند. به عنوان مثال در هر دو بنر فلش و متحرکGIF تصویر تغییر میکند.بنرهای استاتیک به سرعت به نکته اصلی می رسند.

در حالی که بنرهای استاتیک تعاملی یا بسیار جذاب نیستند ، اما قدرت زیادی دارند. آنها اغلب برای کاربر بسیار کمتر مزاحم و آزار دهنده هستند ، که می تواند برای بسیاری جذاب تر باشد. علاوه بر این ، آنها یک نکته بسیار ساده را بیان می کنند ، دقیقاً آنچه را که کاربر باید بداند برای کاربر فراهم می کند. آنها هیچگونه حیله و ابهامی ندارند.

بنرهای استاتیک نیز بسیار ارزان تر هستند. و دارای طراحی ساده تر از آگهی های فلش یا انیمیشن GIF می باشند. برای مشاغلی که به تازگی تبلیغات را آغاز کرده اند ، آگهی های استاتیک یک شرط محافظه کار و ایمن ، مقرون به صرفه و کم خطر هستند.

طرح بندی بنر ، قالب و ارائه

سه نوع آگهی بنر که در بالا ذکر شده است –Flash,گیفمتحرک و بنرهای ایستا بر دنیای آنلاین حکومت می کنند.
علاوه بر سه نوع اصلی تبلیغات بنر ، طرح ها ، قالب ها و سبک های مختلفی نیز وجود دارد که ممکن است یک بنر در آن نمایش داده شود.

در تبلیغات بنر چرخشی ، بنر منتخب بین صفحات مختلف در یک وب سایت می چرخد.چرخش ها معمولاً هر ۱۵ تا ۳۰ ثانیه انجام می شود و به یک ناشر اجازه می دهد تعداد برداشت خود را افزایش دهد. اینها می توانند سودمند باشند ، زیرا مشتری هر بار یک صفحه منحصر به فرد را دریافت می کند ، و اغلب هنگام مطالعه همان صفحه ، تعداد زیادی از تبلیغات مختلف را مشاهده می کند.
پیمایش تبلیغات بنر نوعی دیگر است و بیشتر افراد آنها را دیده اند. در یک تبلیغ بنر پیمایشی ، تبلیغ از یک شرکت به شرکت دیگر تغییر می کند. دقیقاً مانند یک بیلبورد پیمایش امروزی.

تبلیغات شناور نیز بسیار رایج هستند. می توانند برای ناشر هم مفید و هم مضر باشند. یک تبلیغ بنر شناور تبلیغی است که به محض ورود کاربر به صفحه ، ظاهر می شود. سپس کمی صفحه را “شناور” می کند. در حالی که آنها قطعاً می توانند توجه کاربر را به خود جلب کنند ، اما می توانند مزاحم و آزار دهنده هم باشند.

انواع تبلیغات بنر حرفه ای

نتیجه

یک تبلیغ بنر عالی اطلاعات جذاب و مرتبط را در اختیار کاربر قرار می دهد و به آنها اطمینان می دهد که در واقع با کلیک بر روی تبلیغ شرکت تماس دلخواه خود را برای پاسخگویی انجام می دهند. تبلیغات بنر ، در صورت انجام درست ، می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند برای بازاریاب های تجاری باشد و می تواند توجه کاربران را به دنبال داشته باشد.

 

 

منبع : outbrain

اشتراک مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *