عکاسی تبلیغاتی

عکاسی

دسته بندی های مهم عکاسی که می توانید به عنوان یک عکاس حرفه ای دنبال کنید

کدام نوع عکاسی را باید انتخاب کنم؟ این احتمالاً چالش برانگیزترین تصمیمی است که هنگام شروع کار در عکاسی حرفه ای می خواهید بگیرید. هنگامی که شما به تمام موضوعات مختلف فکر می کنید برای گرفتن عکس وجود دارد ، و هر کدام روش های مختلف برای ایجاد تصویر دارد. حرفه ی عکاسی واقعاً پویا و متنوع است. در عکاسی چیزی برای همه وجود دارد و انواع مشاغل عکاسی به همان اندازه هیجان انگیز است. 
عکاسی تبلیغاتی

ما  ۱۵ تا از محبوب ترین ژانرهای عکاسی را گردآوری کرده ایم. البته این لیست فراگیر نیست ، زیرا بسیاری از مشاغل موجود در زمینه های مختلف در صنعت عکاسی وجود دارد. و همچنین مشاغل بسیاری وجود دارد که به طور مستقیم به عکاسی مربوط نمی شوند بلکه برای تکمیل شدن نیاز به مهارت های عکاسی دارند. در دنیای متصل شده به رسانه های اجتماعی امروز ، بسیاری از کارگران در بخشی از مشاغل خود عکس می گیرند و تجربیات خود را به اشتراک می گذارند.

۱ -عروسی 

نوع اول عکاسی شامل عروسی ها و جشن ها می شود. بسیاری از افراد در کل زندگی خود  فقط یکبار برای عکاسی حرفه ای هزینه می کنند .تقریباً همه افراد عکاس را برای عروسی خود استخدام می کنند.

عکاسی

به عنوان شغل ، عکاس عروسی بودن شامل ترکیبی هیجان انگیز از عکس های پرتره و رویدادها در طیف گسترده ای از تنظیمات و گروه ها است. عکس گرفتن از عروسی نبستا سخت است .عکاسان عروسی باید سریع حرکت کنند و در حین پذیرایی و مراسم به دور خود بچرخند. اجزای قابل توجهی در فروش و خدمات مشتری به مشاغل آنها وجود دارد. آنها همچنین باید سازگار باشند ، باید آماده رفتن به بیرون از منزل در یک روز آفتابی و در منزل برای پذیرایی و رقص های کم نور باشد. عکاس باید مطمئن باشد و با عروس و داماد به خوبی ارتباط برقرار کند.
عکاسان بزرگ عروسی کسانی هستند که کارهایشان را دوست دارند. بسیاری از عکاسان اولیه شروع به عکس گرفتن از عروسی ها می کنند ، زیرا  به گفته آنها  “این پول در آن است.” اما اگر قلب عکاس در کارشان نباشد ، این ذهنیت در نهایت به یک مدل تجاری ناامیدکننده منتهی می شود .

۲ – حوادث

در همین راستا ، عکاسی از رویدادها روشی پویا و سریع است که بتوانید با دوربین خود تکان بخورید. با توجه  به اینکه این که رویدادهای شرکتی است یا کنسرت راک وحشی و دیوانه ، عکاسان این رویدادها در سبک های مختلفی کار می کنند. سبک های عکاسی رویداد غالباً ترکیبی از کارهای مستند فتوژورنالیستی و پرتره است. برخی از سازمان ها از عکس های خود برای اهداف تبلیغاتی استفاده می کنند ، در حالی که برخی دیگر از عکس های مهمانی به عنوان سوغات یا یادداشت استفاده می کنند.

۳ -پرتره

عکاسی حرفه ای

پرتره یکی از رایج ترین انواع عکاسی است که وقتی گزینه های شغلی را در نظر می گیریم به آن فکر می کنیم. انواع عکاسی که می تواند در پرتره ها گنجانده شود حیرت انگیز است. مشتریان برای هر مرحله از زندگی به دنبال عکاسان پرتره هستند: زایمان و نوزادان ، عکس مدرسه ، عکس ارشد و کلی خانواده. پرتره های شرکتی نیز معمولاً مورد نیاز است زیرا کارمندان به روزرسانی صفحات اصلی خود را برای وب سایت ها و مطالب تبلیغاتی انجام می دهند. علاوه بر این ، مدل های مشتاق و حرفه ای به طور مداوم به پرتره های به روز شده و دارای مجموعه ای از عکس های فعلی نیاز دارند تا خود را برای آژانس ها و مشاغل بازاریابی کنند.
عکاسی پرتره سبک خوبی برای شروع به عنوان یک عکاس است. ایجاد یک نمونه کار عالی از عکس های با کیفیت می تواند منجر به تجارت بیشتر شود. این امر اغلب می تواند منجر به کار بیشتری برای خانواده ها و عروسی ها شود ، زیرا بازاریابی از این روش جادو می کند.

۴ -محصول

عکاسی تبلیغاتی حرفه ای

خاص تر از کار در تبلیغات ، عکاسی محصول تخصص فوق العاده ای است. به همه محصولاتی که اخیراً خرید کرده اید فکر کنید: همه چیز باید عکاسی شود. این عکس ها برای فروشگاه های آنلاین و چاپ و همچنین برای برچسب ها و بسته بندی ها استفاده می شود. بیشتر عکاسی های محصول مستقر در استودیو است و کنترل دقیق پیش زمینه ها ، سایه ها و نورپردازی را دارد. اجاره استودیو می تواند بسیار گران باشد ، بنابراین باید به فکر یک استودیو عکاسی خانگی باشید.
عکاسی محصول بسیاری از زمین را در بر می گیرد. عکاسی از غذا یک طاقچه تخصصی است و رستوران ها باید برای تبلیغ وعده های غذایی خود و ایجاد منوهای خود اقدام کنند. جواهرات نوع مورد علاقه دیگری برای عکاسی محصولات است زیرا این امر به تعادل کامل نور و آماده سازی نیاز دارد. در حالی که برخی از شاخه های محصول ممکن است مدل داشته باشند ، بسیاری اوقات در استودیویی به صورت انفرادی مشغول به انجام عکس های زنده از اشیاء کوچک می شوید.

۵ -هنری 

از بین انواع عکاسی ، این سبک است که هیچ قانونی ندارد. عکاسان هنرهای زیبا هنر را خلق می کنند. آنها کار خود را در گالری ها و نمایشگاه های هنری به نمایش می گذارند و به طور کلی ، یک محصول چاپی آماده و قاب را به مشتریان خود می فروشند. عکاسی هنری می تواند از هر موضوعی باشد اما هنرمندان منظره و پرتره احتمالاً رایج ترین آنها هستند. تصاویر هنری زیبا اغلب در مورد گرفتن عکس العمل های عاطفی و برقراری ارتباط با مخاطب است.

۶ -مد 

عکاسی تبلیغاتی خفن

عکاسی مد یکی از جذاب ترین و دشوارترین سبک های عکاسی است. از عکسهای روی جلد مجلات برتر مد تا مستندسازی آخرین سبک ها و روندهای موجود در باند فرودگاه به این سبک نیاز دارد. عکاسان مد در مناطق طراحی نیویورک ، پاریس و میلان فعالیت می کنند.
در این سبک جلوه عکس ها همه چیز است و روشنایی باید کامل باشد. این شغلی است که بر روی مدل نیز متمرکز است ، بنابراین اکثر اوقات عکاس ها صرف نمایش و کارگردانی مدل ها و صحنه ها می شوند تا با ظاهری منحصر به فرد منتشر شوند.
در این سبک همه چیز در مورد کار گروهی است و توسط گروهی از افراد انجام می شود. عکاس فقط یک قسمت کار است.در این سبک ها ، متخصصان کمد لباس ، هنرمندان آرایش ، مدیران هنری و دیگران تیمی را تشکیل می دهند که کار را در مسیر خود نگه می دارد و جادو می کند.

۷ – معماری 

عکاسی تبلغاتی زیبا

در حالی که بسیاری تصور می کنند که گرفتن عکس از ساختمان ها یک سرگرمی است ، بسیاری از عکاسان حرفه ای از این طریق مشاغلی را ایجاد می کنند. این عکاسان که توسط آژانس های معماری به کار گرفته می شوند یا به عنوان کارگران آزاد کار می کنند ، مراحل ساخت و ساز ساختمان را از آغاز تا تکمیل ضبط می کنند. جزییات ضبط شده شامل قسمت بیرونی و فضای داخلی و جزئیات ظریف است که باعث می شود طراحی ساختمان منحصر به فرد باشد. عکاسی معماری به تکنیک ها و تجهیزات ویژه ای نیاز دارد تا مشکلات تحریف و چشم انداز به حداقل برساند.
یک زیر مجموعه از این سبک، عکاسی از املاک و مستغلات است. مسکن همیشه به عکسهای عالی احتیاج دارند ، به خصوص در بازار امروز که بسیاری از مشتریان قبل از تصمیم گیری برای دیدن آنها ، بسیاری از املاک را به صورت آنلاین مشاهده می کنند. به دست آوردن تصاویر با کیفیت بالا در این زمینه دشوار است ، و بنگاه داران هزینه عکس های حرفه ای بخصوص در بازار پر هزینه را پرداخت می کنند.

۸ -مسافرتی 

عاشق سفر هستید؟ آیا مایلید هزینه آن را بپردازید؟ چه کسی نیست؟ عکاسی مسافرتی به شما امکان می دهد در حالی که از دوربین خود برای سرگرمی استفاده می کنید همین کار را نیز انجام دهید. عکاسی مسافرتی انواع مختلفی از عکاسی را در یک سبک ترکیب می کند. در یک سفر شاید بخواهید روی افراد و شیوه های زندگی موجود در مکانی تمرکز کنید و همچنین عکس گرفتن از مناظر و دنیای طبیعی که در آن واقع شده است. جزئیات ماکرو و عکاسی از حیوانات وحشی را ممکن است شامل شود. سواحل بالی یا میادین یخی آنتارتیکا ، کار یک عکاس مسافرتی بردن مخاطبان خود به آن مکان است بدون اینکه مجبور به ترک خانه خود شوند.

۹ – سبک زندگی 

در هر کجا که برویم ، ما توسط عکاسی احاطه شده ایم. عکاسی روی تابلوهای تبلیغاتی ، علائم خیابانی ، تبلیغات مجله ، حتی در جیب تلفن های هوشمند ما است. عکاسی جذاب در کل جهان در تبلیغات شود.

عکاسی تبلیغاتی می تواند طیف وسیعی از موضوعات ، مانند عکاسی خیابانی ، عکاسی از سبک زندگی ، عکاسی مد یا عکاسی از محصول را در بر بگیرد. عکاسان تبلیغاتی می توانند بصورت آزاد کار کنند و تصاویر را بصورت پروژه توسط پروژه بفروشند ، یا ممکن است مستقیماً برای آژانس های تبلیغاتی اصلی کار کنند. در هر صورت ، این یک زمینه پویا است که ممکن است شما یک روز برای یک تبلیغات چاپی کار کنید و روز بعد با یک موضوع جدید ، به تبلیغات اینترنتی بپردازید.

۱۰ – عکس برداری 

عکاسی تبلیغاتی مدرن

چه در مناطق جنگی ، چه برای تظاهرات سیاسی ، در برابر بلایای طبیعی و چه در جشن های اجتماع ، در روزنامه نگاران عکاس ، عکاسی در انتشار اخبار مربوطه نیاز است. روزنامه ها ، مجلات و انتشارات آنلاین همه نیازمند عکس هستند تا بتوانند پیام های های خود را بیان کنند. فتوژورنالیسم یکی از انواع مستندهای عکاسی است و هدف یک عکاس خبری این است که وقایع را در هنگام کشف آنها مستند کند. در حالی که ممکن است برخی از عکسهای پرتره وجود داشته باشد ، اکثر کارها با صراحت و هرچه محتاطانه انجام می شود. عکس ها وقایع را نشان می دهند.

۱۱ -حیوانات

اگر موضوع ایده آل شما دوست خنده دار است ، ممکن است عکاسی حیوان خانگی برای شما مناسب باشد. این بخش در حال رشد است و از نظر شرایط کار و نوع سبک تصویر برداری بسیار شبیه سبک پرتره است. اگر عاشق حیوانات هستید ، پس کار بهتری به عنوان یک عکاس وجود ندارد. عکاسی از حیوانات خانگی شامل ترکیبی سرگرم کننده از جلسات استودیو و ساقه در فضای باز و در محل کار است. با اتصال به مراکز مراقبت روزانه حیوان خانگی و مدارهای نمایش سگ ، می توانید تجارت خود را نسبتاً سریع بسازید. یک راه عالی برای شروع کار تبدیل وقت خود به پول ، گرفتن عکس از حیوانات و کمک به آنها برای یافتن خانه های همیشگی خود است.

۱۲ -ورزشی 

عکاسی ورزشی

اگر به ورزش علاقه دارید ، پس یادگیری عکاسی ورزشی می تواند عالی باشد. عکاسان ورزشی از دوربین های سریع و لنزهای بلند برای بزرگنمایی در این عمل و گرفتن عکس های جذاب استفاده می کنند. عکس ها برای تبلیغات در تیم ها ، تبلیغات و بازاریابی و رسانه های خبری بصورت آنلاین و چاپی استفاده میشود.

۱۳ -هوایی 

عکاسی هوایی

یک زمینه عظیم عکاسی متولد فن آوری مدرن ، عکاسی هوایی است. مطمئناً ، تصاویر هوایی از زمانی که پرواز خلق شده و دوربین ها بوده اند ، بوده است. اما امروزه وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین که هواپیماهای بدون سرنشین نیز نامیده می شوند در محل کار عکاسان هوایی آنتن قرار می دهند. در ایالات متحده و اکثر کشورها ، خلبانان پهپاد تجاری باید مجوز بگیرند. این روند نسبتاً ساده است و معمولاً فقط به امتحان کتبی نیاز دارد. در حال حاضر عکاسی هوایی برای همه چیز از معماری و عکاسی در املاک و مستغلات گرفته تا عروسی ها و رویدادها استفاده می شود.

۱۴ -علمی

بسیاری از زمینه ها برای انتشارات ، مطالب آموزشی و نگه داشتن سوابق ، به عکاسی متکی هستند. بسیاری از شرکت های تحقیقاتی علمی و پزشکی از عکاسان برای مستند کردن یافته ها و اکتشافات جدید استفاده می کنند.

بسیاری از صنایع دیگر برای انجام نظرسنجی و مطالعات از عکسها استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در فلوریدا ، مطالعات حیات وحش هوایی به طور مرتب انجام می شود تا تعداد منات ها و پرندگان ساکن در مناطق دور افتاده را بررسی کند. بسیاری از شرکتهای بیمه برای بازرسی از خانه ها و ساختمانها به عکاسان اعتماد می کنند و این عکاسان یافته های عکاسی خود را به این شرکت می رسانند تا خسارت یا وضعیت آنها را اثبات کند.

اینها فقط چند نمونه از زمینه های تخصصی است که به طور مرتب از عکاسی استفاده می کنند. با چشم و گوش باز ، عکاسان شاغل می توانند شغل های قابل توجهی را پیدا کنند و با دولت ها و شرکت های خصوصی در سراسر جهان کار کنند.

۱۵ -استوک

اگر همه این نوع مشاغل عکاسی برای شما خوب به نظر می رسید ، ممکن است شما یک عکاس بزرگ استوک باشید. عکاسان بورس حق استفاده از تصاویر خود را از طریق فروشگاه ها به فروش می رسانند. آنها می توانند به عنوان یک فریلنسر کار کنند ، اما بیشتر اوقات عکاسان اجازه نمی دهند که آژانس ها کار فروش انها را انجام دهند. فروش استوک معمولاً هزینه زیادی را برای هر استفاده نمی پردازد ، اما هدف از عکاسی استوک، تهیه فهرست گسترده ای از تصاویر است که اغلب آنها را می فروشند. در نتیجه ، به محض بارگیری و فروش عکسها ، منبع درآمد مداوم منفعل فراهم می شود.مزیت فروش عکس های استوک این است که شما می توانید هر نوع تصویری که می خواهید به فروش برسانید. این تصاویر توسط آژانس های تبلیغاتی عمده و وب سایت های کوچک استفاده می شوند. این که آیا دوست دارید از غروب آفتاب ، مردم ، بچه ها ، حیوانات خانگی یا حیوانات وحشی شلیک کنید ، احتمالاً می توانید تصاویر خود را به صورت استوک بفروشید. پس از عکس گرفتن ، برای دسته بندی عکس ها زمان زیادی صرف می شود تا مشتریان بتوانند آنها را پیدا کنند.

نتیجه 

تهیه لیست لیستی از انواع مختلف عکاسی که می توانید از آن درآمد کسب کنید تقریبا غیرممکن است. برای حرفه خود در زمینه عکاسی ، انتخاب مسیر مورد نظر دشوار است. بسیاری از عکاسان مسیرهای بسیاری را در حرفه خود تجربه می کنند تا زمانی که راهی را پیدا کنند که برای آنها مناسب باشد. موفق ترین عکاسان در یک مکان طاقچه کار می کنند ، کاری که در آن معدود افراد دیگری تخصص دارند. امکانات بی پایان است و پیدا کردن طاقچه شما نیمی از سرگرمی است. بنابراین بررسی کنید که شما در کدام نوع عکاسی دوست دارید استاد شوید.

منبع : pixpa

اشتراک مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *