موشن گرافیک

موشن گرافیک چگونه شکل می گیرد؟

(بازار یابی محتوا در واقع نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک‌گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می‌پردازد.)

موشن گرافیک

 

مهم نیست که کجای اینترنت بروید ،این احتمال وجود دارد که با موشن گرافیک ها روبرو شوید. در صورتی که با این اصطلاح ناآشنا باشید: موشن گرافیک نمایش متحرک داده ها است. آنها یک راه عالی برای بیان ایده های مهم ، ایجاد آگاهی و فراخوانی مشتریان آینده نگر به عمل هستند. هر زمان که یک نوار نمودار در یک آگهی تلویزیونی یا گزارش خبری زنده می بینید ، به احتمال زیاد نوعی از موشن گرافیک است.

مهمترین متغیر در یک موشن گرافیک خوب داده های دقیق است. داده هایی که از منابع و پیوندهایی که به راحتی در دسترس هستند ، تهیه شده است.

بهترین موشن گرافیک ها تمایل دارند از انیمیشن های کاربردی با سلیقه استفاده کنند تا اطلاعات از نظر بصری جذاب تر یا قابل درک تر شوند.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث افزایش محبوبیت موشن گرافیک در سراسر وب می شود. بگذارید چند مورد از آنها را بررسی کنیم:

موشن گرافیک

چرا از موشن گرافیک استفاده می کنیم؟

موشن گرافیک در برقراری ارتباط بسیاری از اطلاعات در مدت زمان کوتاه مؤثر است. سازندگان محتوا و بازاریابان در همه جا در حال پذیرش ایده موشن گرافیک هستند تا بتوانند توجه روزافزون به توجه کاربران اینترنت را حفظ کنند.

مقدار زیادی از محتوای ویدیویی هر روز توسط کاربران اینترنت ایجاد و مصرف می شود. تقریباً ۷۲ ساعت محتوای ویدیویی در هر دقیقه فقط در YouTube بارگذاری می شود. این محتوای خام زیادی است ، اما بسیاری از ما می توانیم اعتراف کنیم که فیلم های طولانی تر را رد میکنیم . اگر ویدیو کمی طولانی تر از آنچه دوست داریم باشد به مناسب ترین بخش های میدئو می رویم یا در کل آن را کنار بمی گذاریم . به قسمت های مربوطه برسیم یا در کل کنار بگذاریم. این دقیقاً همان جایی است که موشن گرافیک ها وارد می شوند. آنها اطلاعات زیادی را در یک ارائه کوتاه و بصری جذاب ارائه می دهند. آنها یک روش عالی برای کاهش خطر این هستند که تماشاگر یک تماس عکس العملی را از دست بدهد.

موشن گرافیک

موشن گرافیک چگونه به وجود می آید؟

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت موشن گرافیک ها می شود ، آن است که ساخت آنها بسیار آسان است ، به ویژه هنگامی که در مقایسه با سایر انواع محتوای ویدیویی مانند یک فیلم لایو (فیلم هایی که شامل فیلمبرداری از افراد یا حیوانات واقعی است ، برخلاف انیمیشن یا جلوه های ایجاد شده توسط رایانه) اقدام کنید.

انیماتورها تمایل دارند هنگام ایجاد موشن گرافیک یکی از دو روش را استفاده کنند:

آنها انیمیشن را از زمین به بالا  می سازند (که زمان برتری دارد و بنابراین گران تر است)

آنها با یک گرافیک “مسطح” شروع می کنند و آن را از آنجا حرکت می دهند (گزینه ساده تر و ارزان تر)

شروع کار با یک گرافیک استاتیک و حرکت سازی راحت تر است، تا زمانی که شما با ایجاد طرح آماده سازی های مناسب را انجام می دهید. در صورت امکان باید تصویر (های) مسطح را با فرمت وکتور ایجاد کنید ، که به آنها اجازه می دهد بدون هیچ گونه افت کیفیت ، بزرگ شوند. این امر به ویرایش گران امکان کنترل بهتر هنگام نوشتن را می دهد.

شروع کردن از ابتدا به پیش بینی و بینش نیاز دارد. ایجاد یک animated storyboard (پلی میان یک فیلم‌نامه مکتوب و جهان تصویری رسانه‌های بصری است) معمولاً اولین قدم خوب است. اگر دیدگاه شما یا نیازهای پروژه شما تغییر کند ، نمی خواهد بعداً کارهای سخت دیگری انجام دهید.

ابزارهای ایجاد موشن گرافیک به راحتی قابل دسترس هستند ، هرچند که هزینه بالایی دارند.
 Adobe After Effects و Apple Motion گزینه های بسیار خوبی هستند زیرا باعث می شوند محتوای شما لایه برداری شود و جلوه های سه بعدی را اضافه کنند تا احساس حرکت را ایجاد کنند.

به یاد داشته باشید ، گرافیک های حرکتی بی نهایت از نظر بیننده جذاب تر از محتوای استاتیک هستند.

موشن گرافیک

موشن گرافیک ها در کجای آینده قرار دارند؟

اگرچه گرایش ها نسبت به هر جای دیگر در اینترنت سریعتر حرکت می کنند ، اما ممکن است رشد محبوبیت موشن گرافیک ها اینجا بماند. طبق مطالعه ای که توسط افراد مختلف در Invodo انجام شده است ، متوسط ​​کاربر وب در هر ماه حدود ۱۹ ساعت فیلم اینترنتی تماشا می کند. از نظر خرید در وب ، ۶۰٪ خریداران مرتباً فیلم های محصول را تماشا می کنند. انجام این کار باعث می شود خریداران  ۱۷۴٪ بیشتر درباره خرید محصول مورد نظر سوال کنند.

موشن گرافیک ها تمایل دارند که یک میانه عالی بین ویدئو های لایو اکشن های overwrought و overproduced  و محتوای استاتیک ساده باشند. آنها کوتاه هستند و پیام خود را به سادگی و به طور کامل منتقل می کنند و هیچ تقاضای زیادی از بیننده فراتر از هدف اشتراک ندارند.

به طور خلاصه ، آنها هر چیزی هستند که باید بازاریابی با محتوای ایده آل داشته باشد.

موشن گرافیک یک تجربه مختصر و مفرد است که نه تنها اطلاعات را ارائه می دهد بلکه یک داستان را نیز بیان می کند. محتوایی که هم تحریک کننده و هم اشتراکی است ، باعث ایجاد بازاریابی دهان ‌به ‌دهان یا تبلیغ دهان‌ به ‌دهان می شود. این بدان معنی است که موشن گرافیک ها به راحتی می توانند در هنگام اجرای خوب تبدیل به برخی از ویروسی ترین مطالب شوند(به سرعت و به طور گسترده از یک کاربر اینترنت به دیگری منتقل می شود). با این وجود ، موشن گرافیک ها بهترین راه حل برای بازاریابی نیستند. آنها ابزاری قدرتمند هستند اما تنها گزینه موجود نیستند.

موشن گرافیک

موشن گرافیک

 

منبع : truefilmproduction.com

اشتراک مطلب

۳ نظرات در حال حاضر

  1. Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like
    you wrote the book in it or something. I think that you could do with a
    few pics to drive the message home a bit, but other than that, this is fantastic blog.
    A fantastic read. I’ll definitely be back.

  2. Hi friends, good post and pleasant urging commented at this place,
    I am really enjoying by these.

  3. It’s going to be ending of mine day, however before ending I am reading
    this enormous paragraph to increase my know-how.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *