انیمیشن

ساخت انیمیشن

راهنمایی برای تاریخچه انیمیشن و استفاده مدرن در طراحی

در عصر دیجیتال ،ساخت انیمیشن می تواند کارهایی بیش از سرگرمی کودکان انجام دهد. این یک ابزار موثر برای ارتباط بصری است. البته این یک رسانه کاملاً جدید برای بیان و خلاقیت ارائه می دهد ، اما در یک سطح عملی تر ، حرکت انیمیشن نسبت به تصاویر استاتیک توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

در این مقاله ، ما یک نمای کلی از انیمیشن را ارائه می دهیم. ما در مورد انیمیشن برای طراحان بحث می کنیم و برخی از تکنیک های اوج دوران کارتون ها را به روزرسانی بسیار مورد نیاز برای دوران مدرن ارائه می دهیم. ما همچنین جنبه تجاری انیمیشن را به نمایش می گذاریم ، توضیح می دهیم که چگونه می تواند UX(روندی است که به منظور افزایش رضایت کاربر (یا مشتری) از محصول که از طریق ارتقاء کیفی بهبود قابلیت استفاده،سهولت در استفاده، تعاملی لذت‌بخش بین کاربر (یا مشتری) و محصول) وب سایت شما و همچنین اثربخشی کمپین های بازاریابی دیجیتال را بهبود ببخشد.

انیمیشن

انیمیشن چیست؟

انیمیشن ضبط تصاویر-نقشه های متوالی ، استاتیک یا عکس های اشیاء بی جان و بازی کردن آنها به صورت متوالی برای تقلید از حرکت دنیای واقعی است. اگر تاکنون ورق های پویانما(ورق‌های پویانما به روش تورق سریع امکان متحرک سازی اشکال را پدید می‌آورند) دیده اید ، می دانید که چگونه کار می کند.

اما وقتی می پرسید “انیمیشن چیست؟” شما چیزی بیش از یک تعریف فنی می خواهید. از کجا آمده؟ در طلب چیست؟

اگرچه ایده هنر متوالی و پی در پی به هزاران سال برمی گردد ، بسته به تفسیر شما از نقاشی های غار ، می دانیم که انیمیشن فقط با اختراع نوار فیلم امکان پذیر شده است. با این حال ، اپتیک پشت انیمیشن از اوایل دهه ۱۸۰۰ شناخته شده است ، همانطور که در زیر فناکیستوسکوپ (این دستگاه از ترکیب دو صفحه گرد، یک دسته نگهدارنده و یک میله رابط دو صفحه گرد است که امکان چرخش دو صفحه را در آن واحد و به‌طور همزمان ایجاد می‌کند) سیمون فن استامپفر (۱۸۳۳) می بینید.

اولین ساخت

اولین انیمیشن روی فیلم در واقع توسط دست هنرمند و مخترع فرانسوی چارلز امیل رینو در پرکسینوسکوپ (یک دستگاه انیمیشن که از نواری از تصاویر که در اطراف سطح داخلی یک استوانه چرخان قرار گرفته بود ، استفاده می کرد) – یکی از اختراعات پله ای که منجر به دوربین فیلمبرداری شده بود ،  خود نقاشی شد.

برای اولین قسمت از دهه ۱۹۰۰ ، هنرمندان از سراسر جهان با انیمیشن آزمایش کردند ،مانند Katsudō Shashin که اخیراً کشف شده است ، مورخ ۱۹۰۷ تا ۱۹۱۱ و گفته می شود بخش اعظمی از انیمیشن غربی است. با این حال ، انیمیشن بیشتر به عنوان یک چیز نو ظهور تا دوران والت دیسنی در دهه ۱۹۲۰ میلادی تصور می شد ، وقتی صدا در فیلم ها شروع به اجرا می کرد. Steamboat Willie (1928) ، کارتون “پرچم کشتی” دیزنی ، اولین کارتون با صدا نبود ، اما یکی از محبوب ترین ها در آن زمان بود.

در دهه ۱۹۳۰ ، استودیوهای دیگری دریافتند که از طریق پویانمایی می توان پول بدست آورد ، انگیزه پشت پرده برادران وارنر Looney Tunes و Merrie Melody را راه اندازی کرد. دهه ۱۹۳۰ شاهد رقابت دوستانه ای میان میکی و باگ ها بود – که اکنون به عنوان عصر انیمیشن طلایی آمریکا شناخته می شود – که با قدرت بازی دیزنی با سفید برفی و هفت کوتوله به اوج خود رسید ، اولین فیلم بلند سینمایی که کاملاً از تصاویر دست ساز ساخته شده است.

بقیه تاریخ است. با محبوبیت تلویزیون رنگی در اواخر دهه ۵۰ ، یکی دیگر از پیشگامان انیمیشن آمریکایی هانا باربرا وارد صحنه شد. پس از انقلاب فرهنگی دهه ۱۹۶۰ ، انیمیشن برای بزرگسالان انتخاب شد معروف ترین X- Fritz the Cat (1972) با توجه به اثر طنز افسانه رابرت کروم . سرانجام ، در دهه ۱۹۹۰ ، تصاویر تولید شده توسط رایانه (CGI) توانستند با انیمیشن دستی رقابت کند که توسط اولین فیلم کاملاً CGI  یعنی”داستان اسباب بازی ۱۹۹۵″رواج یافت.

با توجه به تاریخ گسترده انیمیشن ، می بینیم که جاذبه و کشش آن نیز گسترده است. البته بچه ها آن را دوست دارند ، زیرا بیشتر داستان ها برای کودکان شامل صحبت کردن حیوانات ، کتری چای یا تصاویری است که در غیر دنیای انیمیشن غیر ممکن است زنده شود.

انیمیشن

اما هرچه تکنیک های انیمیشن پیچیده تر می شوند ، به همین ترتیب مضامین مربوط به آنها نیز انجام دهید. در حالی که CGI تقریباً در هر فیلم امروز مورد استفاده قرار می گیرد ، حتی ویژگی های کاملاً انیمیشن نیز می توانند برای بزرگسالان جذاب باشند – فقط به Animated sitcoms (کمدی موقعیت انیمیشنی) محبوب مانند The Simpsons ، Family Guy یا South Park نگاه کنید.

شاید بزرگترین توانایی به این معنا نباشد که برای گروههای مختلف بلکه همه گروهها به یکباره جذاب باشد. انیمیشن به هنرمندان این امکان را می دهد که نه تنها از این شگفتی کودکانه و هراس از عدم اعتقاد به چشمان ما استفاده کنند ، بلکه از این قدرت برای داستان پردازی برای بالغین و حتی تجارت استفاده کنند ، همانطور که در زیر توضیح می دهیم.

چگونه می توان این تکنیک تصویری را به طور همزمان برای کودک درونی ما و بزرگسالان باهوش ما جذاب کرد؟ فقط به فیلم های Pixar نگاه کنید. این یک فضای امن است – آیا می خواهید به من بگویید که در طول ده دقیقه اول احساساتی نشدید؟

نمای کلی انیمیشن برای تجارت:

در خارج از فیلم و تلویزیون ، انیمیشن در حال تبدیل شدن به یک تکنیک مورد علاقه مشاغل در فضای دیجیتال است. به ویژه ، انیمیشن با مزایای عملی اش دقیقاً به اندازه فاکتور سرگرمی خود ، طراحی وب / اپلیکیشن و کمپین های بازاریابی دیجیتال را بهبود می بخشد.

 

موشن گرافیک (یعنی عناصر متحرک مانند تایپوگرافی ، نمادها ، تصاویر در سایت و غیره) با هدف توضیح مفاهیم با استفاده از حرکت مانند اشیاء متحرک در طراحی وب انجام می شود. گرچه به عنوان داستانهای انیمیشن به عنوان داستان نویسی متمرکز نشده است ، موشن گرافیک ها هنوز هم بسیاری از مزایای انیمیشن را در بر می گیرند ، اما به روشی متفاوت. قرار دادن موشن گرافیک ها در نقاط مناسب در وب سایت ، در واقع می تواند باعث بهبود عملکرد سایت شما شود .

 

بیایید بگوییم شما فقط یک ویژگی جدید درخشان را اضافه کرده اید ، اما تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد هیچ کس روی آن کلیک نمی کند. ممکن است مشکل این باشد که آنها آن را نمی بینند. کاربران عادی به نحوه نمایش صفحه نمایش عادت کرده اند ، علاوه بر این ممکن است یک مورد جدید بدون توجه به نظر برسد. رفع سریع: انیمیشن جزئی را به ویژگی جدید اضافه کنید ، خواه حرکت آیکون باشد یا شاید یک نقطه اخطار پالس کننده باشد.

 

استفاده از انیمیشن مانند این، می تواند تأثیر بسیاری در UX داشته باشد. می توانید تزیین های متحرک را به محبوب ترین گزینه های صفحه اضافه کنید تا مطمئن شوید کاربران در صورت نیاز به آنها مراجعه می کنند. برای افزایش تبدیل می توانید توجه بیشتری به تماسها به عمل بیاورید. برای تأیید یک عمل می توانید از انیمیشن استفاده کنید (یعنی دکمه ای که هنگام کلیک حرکت می کند).

 

یکی از بهترین مزایای استفاده از موشن گرافیک ها، برقراری ارتباط علت و معلولی برای کاربران ، مخصوصاً با کنترل حرکات در دستگاه تلفن همراه می باشد. به کشیدن نماد Tinder فکر کنید – انیمیشن صفحه که به سمت چپ یا راست کشیده می شود ، توهم تعامل را تقویت می کند. احساس می کنید واقعاً در حال حرکت هستید. تصور کنید که اگر هنگام جابجایی ، صفحه را لمس کنید و یک نمایه جدید بارگیری شود. این برنامه به هیچ عنوان سرگرم کننده نخواهد بود.

روش های بسیار بیشتری برای استفاده از انیمیشن برای تجارت وجود دارد ، اما به برخی از نمونه های معمول نگاهی بیندازید:

فیلم های توضیح دهنده:

یکی از محبوب ترین کاربردهای انیمیشن در مشاغل مدرن – فیلم های توضیح دهنده انیمیشن باعث می شود فیلم های آموزشی غیرقابل استفاده ، سرگرم کننده باشند. مشاغل می توانند نکات دقیق خدمات خود را بدون اینکه کسل کننده باشند توضیح دهند. تنها نکته منفی این است که این روند چنان محبوبیت پیدا کرده است که مشاغل باید از سبکهای انیمیشن آزمایشی و منحصر به فرد تری استفاده کنند تا از موضع خود دفاع کنند.

انیمیشن

بارگیری صفحات :

هیچ کس دوست ندارد در صفحه خالی خیره شود. انیمیشن های صفحه بارگذاری نه تنها آسیب زمان های بارگیری را کاهش می دهد و خطر جست و خیز کاربر شما را ایجاد نمی کند ، بلکه فرصتی را برای نشان دادن شخصیت برند شما یا ایجاد خنده کاربر نیز فراهم می کند. بعضی اوقات مردم یک انیمیشن بارگذاری شده را بیشتر از سایت واقعی به یاد می آورند!

انتقال :

هرکسی که از یک رایانه قدیمی استفاده کرده است می داند وقتی پنجره های جدید و بدون هر نظم باز می شوند چقدر ناجور است. روی بیولوژی چشم انسان بازی کنید تا تغییرات بصری را تا حد ممکن یکپارچه کنید و تفکر عمیق را به کلیه سایت یا برنامه اضافه کنید. حتی تغییرات جزئی تصویری مانند منوهای کشویی از یک انیمیشن کوچک بهره مند می شوند.

انیمیشن

Microinteractions graphics:

موشن گرافیک مزایای UX زیادی دارد. اگر در طراحی رابط کاربری خود مشکل دارید ، با اضافه کردن برخی از ریزگردهای متحرک می توانید شکاف UX خود را پر کنید. به عنوان مثال ، اضافه کردن یک افکت انیمیشنی شده به یک محرک می تواند تبدیل ها را بهبود بخشد.

ویدئو های رسانه های اجتماعی:

قلب انیمیشن سرگرمی و داستانی است ، بنابراین گاهی اوقات شما باید فیلم های انیمیشن را فقط به خاطر خودشان تهیه کنید. ایجاد یک فیلم متحرک برای رسانه های اجتماعی می تواند به برند های کوچک کمک کند تا مورد توجه واقع شوند و و به برند های بزرگ کمک کند تا در برنامه های تبلیغاتی طرفداران خود ایستادگی کنند.
تبلیغات:

تبلیغات نیز از جذابیت انیمیشن مزیت می برد . مخصوصاً تبلیغات بنر ، که به میزان زیادی کشش نیاز دارند تا بتوانند برای مقابله با دیده نشدن بنر به کار گرفته شوند.

 

لوگو های متحرک:

در حالی که تبلیغات صحیح دیکته میکند “هرگز لوگوی خود را تغییر ندهید” ، متخصصان برندهای امروزی می گویند انیمیشن از این قاعده مستثنا است. لوگوهای پاسخگو و متحرک – آرم هایی که بسته به نحوه و مکان استفاده آنها تغییر می کنند – اثر بخش تر از لوگوهایی که ثابت هستند..

اما تاکنون ما فقط در مورد تئوری استفاده از انیمیشن صحبت کرده ایم. در ادامه به انواع خاص انیمیشن و نحوه استفاده از آنها می پردازیم.

 

انواع انیمیشن

بیایید توضیح دهیم که “انیمیشن” اصطلاحی کلی برای انواع تکنیک های مختلف اضافه کردن حرکت به تصاویر (یا اشیاء بی جان) است. اگرچه موارد بیشتری وجود دارد ، در اینجا چهار طراح اصلی که بیشترین استفاده را دارند وجود دارد:

  1. ۱. انیمیشن سنتی: هر فریم به صورت جداگانه ایجاد می شود ، و سپس برای توهم حرکت به صورت متوالی اجرا می شود. این ریشه تاریخی انیمیشن است ، اما هزینه و تعهد زمانی آن دلیلی است که انیماتورها روشهای جدیدتری را توسعه داده اند.
  2. D vector-based animation2: نرم افزار پشتیبانی پیشرفته تر نسبت به انیمیشن سنتی را ارائه می دهد. اصل یکسان است ، اما Flash و سایر ابزارهای انیمیشن مبتنی بر بردار ، بسیاری از چاروب های منحصر به فرد را بر اساس ورودی انیماتورها تولید می کنند.

انیمیشن

  1. انیمیشن سه بعدی (CGI): یک رویکرد کاملاً جدید برای انیمیشن، که در آن کامپیوتر تمام تصاویر و ورودی های حرکتی و زادیه ای انیماتورها را تولید می کند. گفته می شود که انیمیشن CGI به عروسکی گردانی و انیمیشن های سنتی نزدیک تر است – انیماتورها بیشتر روی کنترل حرکات تمرکز می کنند و تصاویر را به رایانه واگذار می کنند.
  2. توقف حرکت stop-motion : فریم های منحصر به فرد با دستکاری و عکاسی از اشیاء واقعی احاطه می شوند. همانطور که در زیر می بینید ، بیشتر به عنوان claymation (پویانمایی خمیری) شناخته می شود ، اما می توان آن را فقط با مقدار بیشتری خمیر استفاده کرد. اگرچه به اندازه انیمیشن سنتی پرهزینه و زمان بر است ، اما نتایج نهایی اغلب ظاهری بی نظیر و با ارزش دارند.

سبکی که انتخاب می کنید بستگی به اهداف ، هویت برند و بودجه شما دارد. ساختن یک فیلم توضیح دهنده stop-motion ممکن است به شما کمک کند تا متمایز شوید ، اما ایجاد رابط stop-motion  برای وب سایت شما … شاید خیلی زیاد نباشد.

انیمیشن برای طراحان: دیجیتالی کردن ۱۲ فرمان دیزنی

در سال ۱۹۸۱ ، دو انیماتور برتر دیزنی ، فرانک توماس و اوللی جانسون ، آنچه را بسیاری از آنها کتاب مقدس انیمیشن می نامند ، نوشتند: The Illusion of Life (توهم زندگی). این کتاب با تکمیل تخصص انیماتورهای دیزنی از دهه ۱۹۳۰ ، این مجموعه را به بنیانگذاران سخت افزاری برای هنرجو های خود اختصاص داده و به آدرس دهی به چیزهایی مانند تکرار فیزیک در دنیای واقعی ، بیان عاطفی و طراحی شخصیت می پردازد.

در قلب کتاب “۱۲ اصل اساسی انیمیشن” قرار دارد. در حالی که این لیست از بهترین شیوه ها برای انیمیشن های سنتی در نظر گرفته شده بود ، هنوز هم هنوز هم در عصر دیجیتال به همان اندازه قدرتمند باقی مانده است … با چند نسخه جدید در اینجا و آنجا.

  1. Squash and stretch

چگونه یک شی هنگام لمس یک شیء دیگر واکنش نشان می دهد- چگونگی اسکواچ(حرکت نوسانی با کاهش دامنه پی در پی) و کشش – چگونه سختی و استحکام خود را برقرار می کند و تصویر بهتری را در ذهن بیننده ترسیم می کند. به این فکر کنید که چگونه یک توپ لاستیکی هنگام برخورد به زمین نوسان نشان میدهد ، در حالی که توپ بولینگ نه.

ین اثر می تواند برای اثر طنز اغراق شود، یا برای انیمیشن هایی شبیه به زندگی واقع بینانه تر حفظ شود. یک قانون طلایی برای هر دو سبک این است که حجم کل شیء هرگز تغییر نمی کند ، فقط از نو تقسیم می شود.

این اصل هنگام برخورد با اشیاء انتزاعی در یک فضای دیجیتالی ، مانند آیکون های قوی ، به همان اندازه معتبر است. شما می توانید هر موضوعی ای را که دوست دارید در طیف بین کارتوونی و واقع بینانه انتخاب کنید .

انیمیشن

  1. پیش بینی

در زندگی واقعی ، مردم و امور فقط به طور ناگهانی و بدون هشدار حرکت نمی کنند. قبل از اینکه کسی مشت خود را پرتاب کند ، بازوی خود را آماده می کند. قبل از پرش ، زانوها را خم می کنند. اگر انیمیشن شما بدون یک عمل پیش بینی اتفاق می افتد ، ممکن است خیلی ناگهانی و ناخوشایند به نظر برسد – به عبارت دیگر ، جعلی.

برای طراحی وب ، این به معنای تأکید بیشتر بر وضعیت قبل از انیمیشن است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک دکمه تحت فشار قرار گیرد ، باید خود دکمه را طوری طراحی کنید که  اینطور به نظر برسد یا ” همراه با فشار” باشد.

 

  1. صحنه سازی

این اصل از تئاتر وام گرفته شده است: صحنه بازی جایی است که بازیگران برای حداکثر اثر نمایش در صحنه قرار می گیرند.. از دید مخاطب ، اقدامات در قسمت جلوی صحنه مهمتر از آنهایی که در پشت هستند به نظر می رسد.

هرچند انیمیشن سینمایی از تئاتر بیشتر است، بنابراین این اصل همچنین می تواند باعث روشنایی و زوایای مختلف شود. برای انیمیشن آنلاین ، برای رسیدن به بهترین دید ،افزودن سایه های قطره یا تغییر زاویه را در نظر بگیرید.

 

  1. Straight-ahead vs. pose-to-pose

این اصل به روشی است که برای انیمیشن استفاده می شود  اشاره دارد – با شروع حالت اولیه و ایجاد پی در پی ، در مقابل ایجاد حالت های کلیدی اصلی در کل دنباله و سپس “پر کردن” فریم های بین آنها.

اکثر انیمیشن های رایانه ای از رویکرد خلل و فرج استفاده می کنند زیرا رایانه “inbetweens” را تولید می کند. با این حال ، اگر از بلوک طراح رنج می برید ، روش مستقیم می تواند به شما در ارائه ایده کمک کند.

 

۵- Follow through and overlapping action

اینها به دو اصل متفاوت اما مرتبط با هم، اصول برای گرفتن واقعیت هستند. Follow through“” با بی تحرکی سر و کار دارد. به این مفهوم می پردازد که وقتی بدن در حال حرکت متوقف می شود ، برخی از قسمت ها همچنان در حرکت دنبال می شوند. اگر یک زن در حال اجرا در یک لباس به طور ناگهانی متوقف شود ، بخش هایی از لباس به حرکت ادامه می دهد.

“Overlapping action”به چگونگی حرکت قسمتهای مختلف یک شی با سرعتهای مختلف اشاره دارد – هنگام راه رفتن ، سمت چپ و سمت راست ما کارهای خود را انجام می دهند و بندرت در همگام سازی کامل قرار دارند.

هر دو این مفاهیم را باید برای اشیاء انتزاعی نیز در نظر گرفت. جلوه های کمی مانند این وجود دارد که می تواند “چیز کمی اضافی” را اضافه کند ، و عدم پاسخگویی به این موارد باعث می شود انیمیشن شما خسته و روباتیک به نظر برسد.

انیمیشن

  1. آهسته و کند شوید

این به جنبه فنی انیمیشن اشاره دارد. برای مبتدیان ، می توانید با اضافه کردن فریم های بیشتر ، اکشن را در انیمیشن کم کنید و برعکس. بنابراین وقتی یک جسم شتاب و کاهش می یابد ، می خواهید فریم های بیشتری اضافه کنید ، و در وسط یک عمل می خواهید از فریم های کمتری استفاده کنید.

 

  1. قوس

در تلاش برای ایجاد حرکت طبیعی تر ، حرکت را در یک مسیر قوس تحریک کنید. به هر حال اکثر اشیاء در دنیای واقعی تمایل به حرکت در قوس دارند. ایجاد حرکت در امتداد مسیرهای قوس ممکن است واضح به نظر برسد ، اما اگر فراموش کنید ، انیمیشن شما کمی “خاموش” به نظر می رسد.

خبر خوب این است که برخی از نرم افزارهای انیمیشن به شما امکان می دهند خطوط حرکات را خودتان تنظیم کنید ، بنابراین با ابزار مناسب این اصل به راحتی قابل استفاده است.

 

۸- اقدام ثانویه

این اصل کمی پیچیده تر از سایرین است زیرا مستلزم ایجاد تعادل است. ایده این است که ، وقتی بخشی از یک شی حرکت می کند ، معمولاً سایر قسمت ها نیز حرکت می کنند. وقتی در خیابان قدم می زنید ، سر و چشم خود را مستقیماً به جلو ثابت نمی کنید. شما به اطراف خود نگاه می کنید ، سر تکان میدهید ، چشمک می زنید ، و غیره. این اقدامات ثانویه می توانند انیمیشن شما را با کیفیت تر جلوه دهند – اما آنها را لطیف نگه دارید تا آنها از عملکرد اصلی منحرف نشوند.

این اصل شبیه “Follow Through” در بالا است ، اما یک اقدام ثانویه لزوماً مربوط به اقدام اصلی نیست. در مثال بالا می توانید هر دو مورد را مشاهده کنید: عمل ثانویه موضوع چشمک زدن است ،  follow through

در هنگام برخورد پاهای او به زمین اندکی به آرامی در حال پرش است.

انیمیشن

  1. زمان بندی

همانطور که در بالا گفتیم ، اضافه کردن فریم به انیمیشن شما آن را کند می کند ، از بین بردن آنها باعث افزایش سرعت آن می شود. انیماتورها باید منحصرا در مورد راه برقراری ارتباط چیزهایی مانند وزن ، چابکی یا حتی خصوصیات شخصی آگاه باشند.

به عبارت دیگر ، سرعت انیمیشن خود را به طور تصادفی نگذارید. زمان بندی یا اشیاء واقعی را در نظر بگیرید و انیمیشن های خود را مطابق با آن سرعت دهید.

 

  1. اغراق

حتی واقعی ترین انیمیشن ها هنوز هم فانتزی هستند … و به همین دلیل است که ما آنها را دوست داریم. انیمیشن به هنرمندان اجازه می دهد زندگی واقعی را برای اثر گذاری اغراق کنند – فقط به هر کارتون تام و جری نگاه کنید. از استفاده از اغراق خجالت نکشید تا مقدار دقیق حماقت مورد نظر خود را بدست آورید.

انیمیشن

  1. Solid Drawing

    (یک اصل انیمیشن است که باعث می شود این نقاشی به صورت سه بعدی به نظر برسد)

ترسیم جامد به معنای حساب کردن فضای سه بعدی است. به خصوص هنگام برخورد با انواع ۲D انیمیشن ، می توان به راحتی سه بعد را فراموش کرد .

 

  1. تجدید نظر

بیشتر یک دغدغه هنری است تا یک مسئله تکنیکی ، شما می خواهید به موضوع های انیمیشن خود جذابیت بدهید تا آنها را برای تماشا ارزشمند کنید. این می تواند چیزی اساسی مانند یک رنگ روشن یا چیزی خلاق تر مانند چشم های انیمه پهن باشد. نکته این است که هیچ کس نمی خواهد یک انیمیشن را در مورد چیز ناپسند تماشا کند.

انیمیشن

مثال در اینجا دارای یک سبک جذاب و منحصر به فرد است که رئالیسم را با کارتون ها در هم می آمیزد و به آن جذابیت می دهد: “من قبلاً آن را ندیده ام.” با توجه به اینکه این یک لوگو برای یک شخص واقعی است ، از جنبه تجاری نیز سود می برد.

طرح های خود را با انیمیشن زنده کنید

مهم نیست که چه چیزی ، انیمیشن یک فرآیند پیچیده است. ترسیم یک تصویر خوب به اندازه کافی سخت است ، چه رسد به هزاران. به همین دلیل است که انیمیشن بیش از چیزی است که هنرمندان در تعطیلات آخر هفته با آن دست و پنجه نرم می کنند و بیشتر یک امر مادام العمر است.

اما این یک رشته است که ارزش این تلاش را دارد. انیمیشن نه تنها مزایای مشخصی برای تجارت و طراحی دارد بلکه یک فرم هنری جادویی است که می تواند هر پروژه دنیوی را به ارتفاعات تخیل منتقل کند. یک انیمیشن را امتحان کنید و تعجب خواهید کرد که چطور موفق شده اید هنوز هم در دنیای طراحی استاتیک بنشینید.

انیمیشن

منبع : en.99designs.fr

اشتراک مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *