طراحی لوگو

طراحی لوگو

مهمترین مراحل برای طراحی لوگو

آیا تا به حال یک برند بزرگ را بدون لوگو دیده اید؟ نه؟ چون وجود ندارد. یک آرم تأثیر عمده ای در چگونگی درک مشتریان از برند شما دارد. بنابراین به طور طبیعی ، شما می خواهید طراحی لوگو شما حرفه ای باشد. اما چگونه به آنجا می رسید؟

نترسید! این راهنمای مفید به شما همه چیزهایی را که باید بدانید برای طراحی لوگو  مناسب برای شما و تجارت شما می آموزد. از تعریف هویت برند خود و درک آنچه در یک لوگوی عالی ایجاد می شود ، تا انتخاب های مناسب در طراحی و حرکت در روند طراحی را انجام دهید ، برای یادگیری چگونگی طراحی یک آرم بخوانید.

ممکن است از خود بپرسید: چگونه می توانم طراحی لوگو خود را انجام دهم؟ این ۱۲ قسمت مراحلی است که شما باید دنبال کنید:

۱. درک کنید که چرا به یک آرم نیاز دارید

مثال برای چگونگی طراحی آرم با طراحی هویت برند در ذهن

تجارت مانند دوستیابی است, شما در تلاش هستید مشتری های گوناگون را به سمت خود جذب کنید و آنها را عاشق مارک تجاری خود کنید. بنابراین از نماد خود به عنوان تصویر موجود در پروفایل خود بیابید. این همان چیزی است که باعث می شود افراد علاقه مند شوند و سعی کنند اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند . 

از آنجا که لوگوی شما یک بخش اساسی از برند شماست ، می خواهید مطمئن شوید که این کار به خوبی انجام شده است. تمام اجزاء مارک تجاری شما را بر روی قسمت های مختلف دگیر نیز قرار خواهد گرفت, از طراحی سایت ، بسته بندی و کارت ویزیت تا…

یک طراحی لوگو عالی و حرفه ای نه تنها توانایی برقراری ارتباط با آنچه را که می خواهید را برقرار می کند بلکه یک برداشت اول خوب خواهد بود و به شما کمک می کند تا از رقابت سربلند بیرون بیایید.

۲. هویت نام تجاری خود را تعریف کنید

لوگوی قهوه حداقلی با تصاویر قهوه

لوگوی شما شخصیت برند شماست.برای انجام این کار ابتدا باید بفهمید که شخصیت اصلی برند شما چیست؟ هنگامی که شما یک ایده روشن در مورد آنچه شما را منحصر به فرد می کند می دانید، انتخاب گزینه های طراحی برای تکمیل آن بسیار ساده تر خواهد بود.

در اینجا سؤالاتی وجود دارد که می توانید از خودتان بپرسید ، تا به هویت برند خود برسید :

  • چرا این تجارت را شروع کردیم؟
  • اعتقادات و ارزشهایی که به عنوان یک شرکت برای ما مهم است چیست؟
  • چه کاری بهتر از هر کس دیگری انجام می دهیم؟
  • چه چیزی ما را خاص می کند؟
  • اگر می توانستیم مارک خود را به سه کلمه توصیف کنیم ، آنها چه چگونه تقسیم بندی می شدند؟
  • سه کلمه ای که ما می خواهیم مشتریان برای توصیف ما از آنها استفاده کنند چیست؟

۳. الهام بخش برای طراحی خود باشید

سخت ترین بخش طراحی می تواند جستجوی طرحی الهام بخشی برای لوگو باشد. خوشبختانه ما نکاتی را برای شما انتخاب کرده ایم که این کار را بسیار آسان می کند.

طراحی آرم Lightbulb برای ایده آل

شاید شما فردی هستید که به دنبال طرحی مفهومی باشید و دوست داشته باشید با جمع آوری ایده های کلامی شروع کنید. یک جلسه مناسب برای شکل گیری ایده می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین ایده های خلاقانه آرم را ترسیم کنید :

۱. قوانین ایده های خلاقانه را دنبال کنید:

ایده خلاقانه در مورد ایده های بد هم صدق می کند  (حتی آنهایی که واقعاً بد هستند)حتی یک ایده وحشتناک می تواند گفتگو را شکل دهد, که به یک راه حل عالی منجرب شود.

۲. مانند مخاطبان خود فکر کنید:

لیستی از کلماتی که مارک شما را توصیف می کند تهیه کنید و هدف اصلی آن را شکل دهید. مانند یک فرد معمولی در مورد هدف خود فکر کنید و همیشه به یاد داشته باشید که چه چیزی برای آنها مهم است.

۳. همه را درگیر کنید:

ایده های شگفت انگیز یک نفر خوب است ، اما تنها تنوع باعث می شود که تفاوت خلق شود . بحث را با افرادی از هر بخش یا حتی دوستان و شرکای تجاری در میان بگذارید. هرچه چشم اندازها بیشتر باشد بهتر است

آرم غارنورد

وقتی صحبت از طراحی لوگو شما می شود ، از محدوده کردن ذهن خود اجتناب کنید و از کمی متفاوت بودن نترسید. ببینید چگونه شرکت های دیگر چگونه لوگوهایی مانند: Crypto Caveman  ایده هایی را ترکیب می کنند که لزوماً با آنها ارتباطی نداشته است

یک تابلو بصری (تصویری) درست کنید

اگر فرد بصری هستید ، طرح های تصویری ممکن است ابزاری مناسب برای الهام گرفتن برای شما باشد. می توانید با بریدن و پین کردن تصاویر چاپی یک صفحه ایجاد کنید یا یک مورد دیجیتالی درست کنید. به سادگی تمام تصاویری را که احساس می کنید نظر افراد را به آنها جلب می کنید را جمع آوری کنید، تمام این قسمت ها می توانند ,آرم ها ، ترکیب های رنگی ، تصاویر یا گرافیک های دیگر باشند.

خواهید دید ، تابلوی بصری شما منعکس کننده سبک و ویژگیهای جذب کننده طراحی شما است.

آرم سبزیجات

۴.فرآخوان طراحی را انجام دهید

بهترین مورد برای یافتن ایده فرآخوان ها هستند!بررسی کنید چه چیزی در آنجا وجود دارد ، چه چیزی با مخاطبان شما خوب ارتباط برقرار می کند و از آنچه باید دوری کنید. به این فکر کنید که چه چیزی آنها را از شما متفاوت می کند و چگونه می توانید این تفاوت ها را در طراحی آرم خود بیافزاید.

مطمئن باشید که خود را نسبت به رقیبانتان جدا می کنید. اگر تمام مشاغل دیگر در صنعت شما به صورت تک رنگ هستند ، شاید شما باید مقداری رنگ را برگزینید تا از آن استفاده کند. اگر آنها سنتی باشد ، شاید یک آرم جالب و مدرن توجه همه را به خود جلب کند.

آرم سرمایه گذاری

۵- سبک طراحی خود را انتخاب کنید

اکنون که ایده کاملی از نام تجاری خود دارید و ایده های مختلفی از آنها در ذهن شما بوجود آمده است ، وقت آن است که طراحی شروع کنید. در اینجا عناصر مختلف زیادی وجود دارد ، از رنگ ، شکل و گرافیک گرفته تا طراحی اسم . جدا کردن هر مؤلفه و کارهایی که می تواند برای آرم شما تاثیر بگذارد ، به شما کمک می کند تا قدم به قدم کارها را انجام دهید ، نه اینکه یکباره به کل طراحی را شکل دهید.

وقتی به لوگوی خود فکر می کنید ، اولین کاری که می خواهید انجام دهید طراحی زیبا برای برند شما است. هیچ سبکی وجود ندارد که برای همه برندها مناسب باشد ، پس سعی کنید نسبت به برند و شغل خود آرم را شکل دهید.

نمونه ای برای طراحی یک آرم کلاسیک
کلاسیک

آرم های مرسوم ، مد روز می توانند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشند ، اما می توانند به سرعت منسوخ شوند. یک سبک کلاسیک به شما قدرت ماندگاری بهتری می دهد و می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان وسیع تری کمک کند. این زیبایی شناسی آن را ساده نگه می دارد و به دنبال پالت های رنگی ، گرافیکی یا فونت ها نیست. یک سبک کلاسیک به مردم می گوید شما قابل اعتماد هستید.

نمونه ای برای طراحی یک آرم با یکپارچهسازی با سیستمعامل vibe
طراحی رترو و وینتیج

طراحی رترو و وینتیج در حال حاضر بسیار محبوب است آنها فوراً شما را به یاد گذشته می اندازند و احساسات عاشقانه دلتنگی را در شما به وجود می آورند. یک آرم قدیمی به مشتریان می گوید که تاریخ برای شما مهم است و هر آنچه می فروشید درست انجام می شود. آرم های پوشیده و نشان داده شده دستی در پالت های قهوه ای و بژ رنگی زیبایی این زیبایی را تکمیل می کند.

آرم فوق العاده
مدرن و مینیمالیستی

برندها غالباً سبکی تمیز و مینیمالیستی را برای برقراری ارتباط مدرن انتخاب می کنند. این سبک از فضای سفید زیادی ، جزئیات و خطوط ساده استفاده می کند که اغلب منجر به شکل گیری آرم های براق می شوند. یک سبک مینیمالیستی و مدرن به مشتریان خود نشان می دهد که مارک شما به روز است.

چگونگی طراحی آرم با مثال جالب charme
سرگرم کننده

این سبک دارای محبوبیت خاصی برای سفارش دهنده های مشتریان جوان دارد . سبک سرگرم کننده  تمایل به رنگ و زیبایی دارد و اغلب از نمادها یا تصاویر استفاده می کند تا یک تصویر مثبت و دوستانه ایجاد کند. به طور کلی این سبک به دنبال یک ایده خاص و یا یک تصویر زیبا است تا برند شما بدرخشد.

آرم دستی
دست ساز

سبک دست ساز یک پیام واضح را منتقل می کند: این مارک اختصاصی است و از سبک دست ساز استفاده می کند. این سبک در ترکیب با سایر زیبایی شناسی ها به خوبی تلفیق می شود تا پیام را به مخاطب منتقل کند. اما می توان آن را با سبک های مینیمال و سرگرم کننده ترکیب کرد.

۶. نوع مناسب آرم را پیدا کنید

علاوه بر سبک کلی ، ۷ نوع اصلی از آرم وجود دارد که می توانید هنگام شکل گیری آرم خود از میان آنها یک را انتخاب کنید. می توانید شخصی را انتخاب کنید که متناسب با نام شرکت شما یا به طور کلی زیبایی شناسی مرتبط باشد ، یا آنها را ترکیب کنید تا چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید.

مثال آرم wordmark
مونوگرام

آرم های مونوگرام می توانند برای ساده کردن آرم شرکت شما بسیار عالی باشند ، به خصوص اگر نام شما بسیار طولانی یا سخت باشد. بسیاری از مشاغل تصمیم می گیرند که طبق لوگوهای دیگر پیش بروند و فقط به HP ، CNN یا H&M فکر می کنند. این مونوگرام ها می توانند برای لوگوهای مینیمالیستی عالی باشند ، اما به یاد داشته باشید که آنها در بیان آنچه در مورد شغل شماست ، خیلی خوب نیستند.

کلمات کلیدی (یا آرم ها )

کلمات کلیدی روشی بسیار ساده برای استفاده از نام شرکت شما به عنوان یک آرم است. برای اینکه به آنها شخصیت و ارزش دهید.

آرم طلسم
علائم نقاشی (یا نمادهای آرم)

علائم نمادی یا نمادهای آرم همان چیزی است که وقتی می شنویم کلمه “آرم” به آن فکر می کنیم. آنها تصاویر نمادین هستند که به راحتی قابل تشخیص هستند و نشانگر برند شما با یک تصویر هستند.در طراحی لوگو می توانید چیزی ساده یا پیچیده تر انتخاب کنید ، اما حتماً نمادی را انتخاب کنید که ارتباط بی نظیری با برند شماداشته باشد. اغلب اوقات این نمادها با یک کلمه کلیدی تلفیق می شوند.

آرم انتزاعی

علائم لوگو انتزاعی اشکال هندسی هستند که ارتباط فوری با یک تصویر موجود برقرار نمی کنند بلکه تصویری کاملاً جدید برای برند شما ایجاد می کنند. یک آرم انتزاعی باعث می شود تا تجارت شما به نمادی متصل شود که واقعاً برای شما بی نظیر باشد. لوگوی Printy نشان می دهد که چگونه یک نماد انتزاعی می تواند مدرن به نظر برسد ،اگر می خواهید لوگوی انتزاعی شما یک روحیه یا احساس خاصی در بیننده شکل دهد ، معانی شکل های مختلف هندسی آرم را دریابید .

ماسک ها

این سبک طراحی لوگو روشی جالب برای شخصیت دادن به برند شما است. آنها غالباً شخصیتهای رنگارنگ و کارتونی هستند که تجارت شما را به روشی مناسب برای خانواده و نزدیک شدن نشان می دهند.( مانند اسباب بازی شاد)

آرم آرم
علامت ترکیبی

در این سبک یک نماد را با یک علامت کلمه ترکیب می کنند تا یک نماد به راحتی قابل تشخیص بسازد. نام تجاری در کنار نماد قرار داده شده است ، یا مانند عناصر طراحی با لوگوی Brite Side در عنصر گرافیک یکپارچه شده است. بیننده هر دو عنصر را با مارک شما میبیننده و با آن ارتباط برقرار می کنند ، که به شما امکان می دهد از آنها هم به تنهایی و هم با هم استفاده کنید.

نماد

شبیه به علائم ترکیبی ، لوگو های نمادین نیز اغلب ترکیبی از عناصر کلمه ای و تصویری هستند. آنها معمولاً از متن هایی تشکیل شده اند که در یک نماد، مانند نشان ها ، مهر و موم یا قفل در آنها است.

۷. به رنگ توجه کنید

رنگ ها می توانند معانی مختلف داشته باشند. روانشناسی که در آنها استفاده شده در پشت رنگ پیچیده است ،رنگ ها عواطف و ایده های خاصی دارند که به آنها پیوسته است.

آرم قرمز
  • قرمز: قرمز مخفف هیجان ، شور و عصبانیت است. این رنگ انتخاب عالی است اگر مارک شما جوان و در حال ورود به بازار رقابت باشد.
  • نارنجی: نارنجی بسیار کمتر از قرمز استفاده می شود اما به همان اندازه پر انرژی است. این یک رنگ پر جنب و جوش ، نیرومند و بازیگوش است.
  • زرد: اگر می خواهید در دسترس و دوستانه به نظر برسید ، رنگ زرد انتخاب مناسبی است. این انرژی شاد ، مقرون به صرفه و جوان می بخشد.
  • سبز: سبز بسیار متنوع است و می تواند برای هر مارک واقعا مفید باشد مخصوصاً برای هر کسی که می خواهد ارتباطی با طبیعت برقرار کند مناسب است.
  • آبی: آبی یک انتخاب بسیار کلاسیک و متداول است. آرام و خونسرد است و نماد اعتماد و بلوغ است.
  • بنفش: بنفش می تواند برای شما لوکس به نظر برسد. بسته به سایه ، بنفش می تواند مرموز ، التقاطی یا زنانه باشد.
  • صورتی: اگر می خواهید دخترانه باشید ، هیچ چیز بهتر از صورتی نیست. اما این همه چیز این رنگ نیست! با سایه هایی مانند گل رز پاستیل ، هزار ساله صورتی یا ماژنت نئونی ، صورتی می تواند به آرم شما ظاهری بزرگ و سرد ، اما هنوز جوان و زنانه بخشد.
  • قهوه ای: قهوه ای ممکن است در ابتدا مانند یک انتخاب رنگ عجیب به نظر برسد ، اما برای آرم های مهم و مردانه کاملاً کار می کند. این رنگ می تواند به مارک شما ظاهری دست ساز ، منحصر به فرد و پیری ببخشد.
  • مشکی: اگر به دنبال ظاهری براق ، مدرن و مجلل هستید ، رنگ مشکی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. اگر می خواهید آن را ساده نگه دارید ، یک آرم سیاه و سفید مینیمالیستی راهی است که باید آن را دنبال کنید.
  • سفید: می خواهید لوگوی شما تمیز ، مدرن و مینیمالیستی به نظر برسد؟ در آرم خود از مقدار زیادی رنگ سفید استفاده کنید. به عنوان یک رنگ خنثی در ترکیب با تمام رنگ های دیگر کار می کند ، اما رنگ سفید لمس تمیز ، جوانی و اقتصادی به وجود می آورد.
  • خاکستری: اگر می خواهید به ظاهری بالغ ، کلاسیک و جدی برسید ، رنگ خاکستری مناسب است. سایه های تیره تر مرموز به نظر می رسند ، در حالی که سایه های سبک تر در بهتر نشان داده می شوند.
ترکیب رنگ ها
رنگهای مکمل
رنگهای آنالوگ
رنگهای سه گانه

نیازی نیست که فقط با یک رنگ یک لوگو را شکل دهید، اما می توانید چندین رنگ آرم را با هم ترکیب کنید تا یک داستان کامل از رنگ برند را بیان کنید . برای انتخاب رنگ هایی که با هم خوب ترکیب می شوند ، به چرخه رنگ ها نگاهی بیندازید.

  • رنگهای تکمیل کننده مستقیماً در چرخ رنگ قرار دارند. آنها بهترین ها را در هر دو رنگ به ارمغان می آورند و ظاهری بسیار پویا ایجاد می کنند.
  • رنگهای آنالوگ روی چرخ نزدیک به یکدیگر قرار می گیرند. اگر می خواهید رنگ های آرم شما هماهنگ باشد ، این موارد به خوبی کار می کنند.
  • رنگ های سه گانه از سه بخش مساوی روی چرخ رنگ ترسیم می شوند. اینها را برای یک اثر تحریک کننده و جسورانه انتخاب کنید.
نمونه ای برای طراحی لوگو با رنگ های مکمل

۸- تایپوگرافی مناسب را انتخاب کنید

شما می خواهید یک قلم را انتخاب کنید که آرم شما را تکمیل کند. ۴ نوع فونت اساسی وجود دارد که می توانید با آنها کار کنید تا لوگوی خود را منحصر به فرد جلوه دهد:

بدون آرم سری فونت سری با خطوط مینیمالیستی
فونت های serif

ببینید چگونه فونت به آرم Avalon جلوه ای شیک و بی انتها می بخشد؟ قلم های سریف می توانند لوگو شما را کلاسیک و با کیفیت بالا جلوه دهند که باعث می شود قدری قدیمی تر به نظر برسند . آنها بسیار متنوع هستند و با هر نوع طراحی عالی به نظر می رسند اما با طرح های زیبا یا کلاسیک خوب کار می کنند.

فونت های sans serif

قلمهای Sans-serif برای ظاهری مدرن و تمیز مناسب هستند. آنها قلم های کوچک فونت های سریف را ندارند که باعث می شود بسیار براق و ساده به نظر برسند. این فونت ها برای مارک های مدرن بسیار مناسب است.

آرم فونت اسکریپت با تصویر خرگوش
فونت های اسکریپت

فونت های اسکریپت یادآور فونت های دست نویس است. از قلم های خوشنویسی زیبا گرفته تا اسکریپت های آرام ، تنوع بسیار زیادی در آنجا وجود دارد. از آنها استفاده کنید تا لوگوی شما اختصاصی به نظر برسد.(مانند لوگوی خرگوش ماه در بالا)

عناصر طراحی خود را با هم جمع کنید
طراحی لوگو کلاسیک برای Voany
اکنون که ایده ای درباره همه عناصر مختلفی که لوگوی شما از آنها تشکیل شده است ، دارید ، باید مطمئن شوید که آنها با هم خوب ترکیب می شوند . شما می خواهید آنها را به روشی ترکیب کنید که هماهنگی برای ایجاد طرح پرشکوه مورد نظر شما باشد.

برند Skincare Voany ,این یک مارک زیبا و با کیفیت بالا است و از مارک ترکیبی به شکل ارگانیک ، یک فونت سری کلاسیک و یک پالت رنگ قهوه ای و بژ طبیعی استفاده می کند.

۹. با طراح خود ارتباط برقرار کنید

طراحی لوگوی بی نظیر برای Lone Oak

اکنون که تمام نکات را آموختید، آماده اید که طراحی خود را شروع کنید! روش های زیادی برای شکل گیری آرم وجود دارد ، بنابراین باید در نظر بگیرید کدام یک برای شما مناسب تر است. اختصاصی ، مسابقه آرم ، طراحی لوگو آنلاین؟

قیمت های مختلف با کیفیت های مختلف عرضه می شوند و همه گزینه ها جوانب مثبت و منفی خود را دارند. برای بدست آوردن یک نمای کلی از آرم خود این مقایسه ها را برای طراحی لوگو بررسی کنید .

ممکن است ما  جانبدارانه رفتار کنیم ، اما فکر می کنیم مسابقه طراحی آرم بهترین راه برای طراحی لوگو است. برای اینکه مطمئن شوید طراحی شما کاملاً پیاده می شود ، اولین قانون کار با طراح برقراری ارتباط کامل با طراح است. پرکردن پرسشنامه این شانس را به شما می دهد که طراح شما را بیشتر بشناسد که شما چه کسی هستید و به چه چیزهایی نیاز دارید.

به یاد داشته باشید ، طراح شما متخصص است و بر اساس تجارب و هنر خود طراحی را شکل می دهد. ارائه بازخورد های دقیق و واضح همان چیزی است که توانایی درک آنچه دوست دارید را به طراحان می دهد. ممکن است به نظر بی نظیر باشد اما واقعیت دارد: بهترین کار وقتی اتفاق می افتد که شما و طراحتان با هم همکاری می کنید.

۱۰. گزینه های خود را ارزیابی کنید

طراحی لوگو برای غذاهای جویس

 انتخاب آرم  برای شما سخت است ، بنابراین از دوستان ، مشتریان و همکاران خود مشورت بگیرید تا در تصمیم گیری به شما کمک کنند.

چه چیزی یه لوگو خوب را می سازد؟

یک آرم خوب بلافاصله قابل تشخیص است ، پیام مارک شما را منعکس می کند و باعث می شود شما را به خوبی معرفی کند.یک آرم حرفه ای با برند و هویت شما ارتباط دارد . همچنین یک آرم عالی باید در هر اندازه و هر مکانی که می خواهید کوچک و بزرگ شود بدون آنکه کیفیت آن تغییری کند.

یک آرم خوب:

  • منحصر به فرد و متمایز است
  • به یادماندنی است
  • در هر اندازه می شود آن را تغییر داد
  • بازتاب هویت برند شما است
  • بی انتهاست

اما چگونه یک آرم خوب درست کنیم؟ در اینجا چند سوال کلی وجود دارد که می توانید هنگام ارزیابی گزینه های آرم خود از خود بپرسید:

  • آیا می توانید بگویید که در ۲ ثانیه این لوگو برای چیست؟ آیا مردم فوراً درک می کنند تجارت شما چیست؟
  • آیا ساده و به یاد ماندنی است؟ آیا مشتریان شما قادر به یادآوری آن خواهند بود؟
  • آیا همه کاره است؟ آیا می توان آن را بر روی تمام نیازهای برند شما اعمال کرد؟
  • آیا طی سالیان سال می توانید از آن استفاده کنید,یا شما مجبورید یک طراحی مجدد را طی چند سال انجام دهید؟
  • آیا منحصر به فرد است؟ آیا شما را از رقبای خود جدا می کند؟
  • آیا برای مخاطب هدف شما جذابیت دارد؟

بدیهی است که در صورت فروش لباس کودکان، نیاز به یک آرم ساده ای دارید که بتواند بر روی پارچه دوخته شود ، نیازها و انتظارات برند شما از یک آرم بسیار متفاوت خواهد بود. بنابراین فراموش نکنید که در هنگام طراحی آرم خود ، یک قدم به عقب برداشته و ایده های بزرگتر را در نظر بگیرید.

۱۱- در هنگام طراحی یک آرم چه کاری انجام ندهید

طراحی لوگو اصلی برای دندان کاکتوس
برخی از مشکلات رایج در طراحی لوگو وجود دارند. در اینجا نکاتی در مورد آنچه نباید انجام دهید بیان شده است:
  • حتما آرم را به صورت کلیشه ای به وجود نیاورید. شما یک دندانپزشک هستید ، بنابراین آرم شما نیاز به داشتن دندان در آن دارد؟ قطعا نه
  • آن را بیش از حد پیچیده نکنید. سادگی یک آرم ،به یاد ماندنی (و قابل چاپ) است.
  • سعی نکنید خیلی عمومی باشید. روندهای خارق العاده ای است ، اما اطمینان حاصل کنید که آرم شما سالیان سال منحصر به فرد است.
  • با یک فرد آماتور کار نکنید.

۱۲. طراحی آرم خود را با نام تجاری خود ادغام کنید

حالا که می دانید چگونه یک آرم طراحی کنید ، مرحله بعد چیست؟

هنگامی که نماد خود را تهیه کردید ، مبنای ایده آل برای همه کالاهای تجاری مورد نیاز کسب و کار خود را ایجاد خواهید کرد – خواه کارت ویزیت ، طراحی بسته بندی یا طراحی سایت باشد.پالت رنگی ، فونت و ظاهر کلی آن و احساس اینکه آرم شما نقطه شروع برند شما است و طراح شما قادر خواهد بود ظاهری یکپارچه برای شما ایجاد کند.

منبع:۹۹designs

 

اشتراک مطلب

۴ نظرات در حال حاضر

  1. با سلام
    مقاله خوبی بود ؛مخصوصا مراحل طراحی لوگویی که نوشته شده،من خودم برای شرکتم تصمیم دارم لوگو طراحی کنم با این مقاله ذهنم بازتر شد و ایده های بیشتری به ذهنم اومد،بنظرتون برای یک شرکت بازرگانی چه لوگویی مناسبتره؟
    هم میخوام لوگوم خاص باشه هم ایده های جدید توش استفاده بشه

    • سلام عرض ادب
      جناب بابک عزیز معمولا شرکت های بازرگانی از لوگو تلفیقی استفاده می کنند و پیشنهاد ما به شما هم لوگو تلفیقی هستش
      اگر علاقه دارید که باز درباره قسمت های مختلف لوگو بدونید و ایده های گوناگون بیشتری داشته باشید
      میتونید این مقاله که طراحی لوگو چیست؟را هم مطالعه کنید تا برند های بزرگ دنیا که توش مثال زده شدرو هم ببینید

  2. سلام ممنون از مقاله خوبتون🙏
    من یک سالن آرایشی دارم،میخواستم برای طراحی لوگوی سالن آرایشی خدمتون سفارش بدم،باید از کجا باهاتون در ارتباط باشم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *