طراحی کاور اینستاگرام

طراحی کاور اینستاگرام

نکات اساسی در طراحی کاور اینستاگرام

کاورهای Highlight اینستاگرام روشی عالی برای ایجاد اولین تاثیر روی بازدید کنندگان می باشد. آنها درست در زیر بخش بیو از پروفایل اینستاگرام واقع شده اند ، آنها جذاب ترین و مهم ترین استوری های شما  محسوب میشوند .در اینجا نکات ضروری در طراحی کاور اینستاگرام را بررسی می کنیم.

طراحی کاور اینستاگرام

در این مقاله شما را با تمام مراحل برای ایجاد کاورهای برجسته اینستاگرام خود آشنا می کنیم. به عنوان یک امتیاز ، ما یک بسته رایگان از آیکون ها برای کمک به شما در شروع کار داریم.

نحوه ایجاد هایلایت اینستاگرام

طرح های جذاب ایجاد کنید تا بهترین محتوای استوری خود را در در قسمت هایلایت به صورت دائمی به نمایش بگذارید.

  1. در استوری خود ، روی گزینه Highlight در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید .
  2. هایلایت مورد نظر برای افزودن استوری خود را انتخاب کنید.
    طراحی کاور هایلایت اینستاگرام
  3. یا برای ایجاد یک  Highlight جدید ، روی New ضربه بزنید و نامی برای آن تایپ کنید. سپس بر روی Add کلیک کنید.
    طراحی گرافیک

چگونه می توان از قسمت پروفایل یک Highlight جدید ایجاد کرد؟

در ضمن ، ممکن است شما ایده ای برای یک هایلایت کاملاً جدید داشته باشید و بخواهید چند داستان مختلف را به طور هم زمان اضافه کنید.

برای ایجاد یک Highlight جدید از پروفایل اینستاگرام خود ، این مراحل را دنبال کنید:

  1. به پروفایل خود بروید و روی دکمه + New (علامت بزرگ به علاوه) ضربه بزنید .
    کاور هایلایت
  2. داستانهایی را که می خواهید به Highlight جدید خود اضافه کنید ، انتخاب کنید.
  3. روی Next ضربه بزنید و Highlight جدید خود را نامگذاری کنید.
  4. پوشش Highlight خود را انتخاب کرده و روی انجام شد ضربه بزنید .

       

      ۵ نکته برای استفاده از کاورها و آیکون های هایلایت اینستاگرام

      اکنون می دانید که ساخت کاور Highlight زیبا و منحصر به فرد برای اینستاگرام خود آسان است ، ما نکاتی برای صرفه جویی در زمان شما ارائه می دهیم.

      ماهیت برند خود را نشان دهید

      نام تجاری شما رنگ ، فونت و حتی برخی از ایموجی های مخصوص به خود را دارد.کاور های Highlight شما قطعاً راهی برای نمایش این موارد است.

      از آزمایش کردن نترسید

      هایلایت های رد بول نسبتاً متعارف بود (به عنوان مثال ، رویدادها ، پروژه ها ، فیلم و …) اما اکنون آنها به هر یک از ورزشکاران خود هایلایت جدا اختصاص می دهند. تمام چیزی که در کاور های آن می بینیم عکس ، نام و ایموجی است.

      کاور اینستاگرام

      در همین حال ، نیویورک تایمز بهترین استوری های خود در موضوعات پیچیده سیاسی در هایلایت نشان می دهند. آنها همچنین استوری های جالب و مفیدی را در مورد موضوعات جذاب ارائه می دهند.

      کاور هایلایت اینستاگرام

      در هر صورت ، سبک کاور آنها کاملاً سازگار است ، که به مدیریت گسترده تر موضوعات کمک می کند.

      ثابت قدم باشید

      در مورد سازماندهی هایلایت های اینستاگرام شما هیچ قانونی وجود ندارد.

      اما ، برخی از برند ها هایلایت های خود را مانند وب سایتشان سازماندهی می کنند.
      به یاد داشته باشید که از دید مخاطبان خود به آن نگاه کنید.به عبارت دیگر: اگر آنها بدانند که قرار است چه چیزی را ببینند ، به احتمال زیاد وارد ان میشوند.

      استوری هایی را که مهمتر از همه هستند هایلایت کنید

      از خود بپرسید مهمترین مورد که برای مخاطبان شما چیست؟ آنها برای دیدن چه اینجا هستند؟ 

      به عنوان مثال ، پیج Met، بازدید کنندگان بالقوه را در اولویت قرار می دهد. یک راهنمای مفید برای نمایشگاه های هر هفته را در بالای حلقه هایلایت آن نگه می دارد.

      طراحی کاور هایلایت

      مخاطبان خود را به مشتریان تبدیل کنید

      با کاور های گرافیکی مناسب که توسط ریوال ایران طراحی می شود می توانید مخاطبان خود را جذب کنید و فالوور های خود را به مشتری تبدیل کنید (در صورت داشتن اینستاگرام با پروفایل تجاری با بیش از ۱۰،۰۰۰ فالوور).

       

       منبع : hootsuite

      اشتراک مطلب

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *