فیلم صنعتی

ساخت فیلم های صنعتی

فیلم صنعتی

 

فیلم صنعتی

فیلم صنعتی چیست؟

یک فیلم تجاری یا تجارت صنعتی ویدئو هایی است که “صنعت” یا مخاطبان تجارت را هدف قرار می دهد. به طور خاص ، فیلم صنعتی فقط برای مصارف پخش غیر مستقیم(توسط سیگنال رادیویی یا تلویزیونی منتقل نمی شود)، فیلم های آموزش منابع انسانی ، فیلم های جنگی و نظامی ، ساخت فیلم ، فیلم های آموزشی و غیره است. فیلم های صنعتی تولیداتی “اسپانسری شده” هستند که وضوح و عمل گرایی را در اولویت قرار می دهند.

شما ممکن است در حال فکر کردن باشید ، “چرا باید یاد بگیرم یک فیلم صنعتی چیست؟ من کارمند صنعت نیستم. ” در واقع ، بازیگران در تمام سنین تمام مدت در تبلیغات تجاری و فیلم های صنعتی اجرا می کنند. در حقیقت ، برخی دیگر از دانش آموزان در کلاسهای بازیگری شما برای بچه ها حتی ممکن است در آنها بازیگر باشند ، گرچه شما کارهای آنها را ندیده اید، زیرا تبلیغات صنعتی و فیلمهای صنعتی برای پخش عمومی نیست.

 

کتابها و فیلم های تجاری بازیگران کودک

بله ، بازیگران کودک در فیلم های صنعتی کار می کنند! شرکت های اسباب بازی مانند Mattel برای نمایش محصولات برای خرده فروشان ملی و بین المللی فیلم های تبلیغاتی صنعتی ایجاد می کنند. بسیاری از دانش آموزان جوان پس از آموزش در مدرسه بازیگری برای بچه ها  که می خواهند به بازیگری بپردازند مشغول در تولیدات صنعتی یا داخلی هستند.

تجارت صنعتی برای چیست؟

هدف از فیلمهای صنعتی بسته به مشتری متفاوت است. فیلم های بازاریابی ، مانند نمونه Mattel ، برای انتقال ارزش خدمات یا محصولات به خریداران یا مشتریان ناخالص بازار هستند. برخی از فیلم های صنعتی به سادگی برای توضیح نحوه جمع آوری ، مراقبت یا استفاده از یک بسته بندی محصول در نظر گرفته شده اند. دیگران ممکن است در بیان شایستگی یک علت یا شرکت به منظور جذب اهدا کنندگان یا سرمایه گذاران متمرکز شوند. شرکت های بزرگ از فیلم های داخلی برای برقراری ارتباط با سیاست های داخلی ، چشم انداز ، ارتقاء کارآیی و یا بالا بردن روحیه استفاده می کنند.

فیلم صنعتی

نحوه تولید و انتشار این نوع از فیلم ها چگونه است؟

به طور خلاصه ، کاملاً! از آنجا که ساخت آنها ارزان تر است ویدئو های صنعتی همه را دارند لیکن با “فیلم های صنعتی” جایگزین شده اند ، اگرچه این اصطلاحات معمولاً بصورت متقابل استفاده می شوند. با این حال ، ویدئوهای صنعتی – اگر در مقیاس کاهش یافته – همان مراحل اصلی توسعه ، پیش تولید ، تولید ، پس تولید و توزیع به عنوان فیلم های اصلی را طی می کنند. برای بازیگران ، تجربه بازی در یک فیلم صنعتی نیز کاملاً مشابه سایر تولیدات تجاری ، تلویزیونی و فیلم است.

بعضی اوقات تولید کنندگان فیلم های صنعتی “نویسندگان فنی” را برای ترجمه اطلاعات فنی دشوار به متن هایی که توسط مخاطبان عام تر درک می شود ، استخدام می کنند. بازیگران مثل این اغلب با “ژارگون”(عبارات و اصطلاحاتی‌ست که در یک حوزه تخصصی (تحقیق، سرگرمی، شغل، ورزش و غیره) به کار می‌رود) صنعتی کار می کنند. مانند اصطلاحات پیچیده زبان تجاری یا گفتگو از هر فیلمنامه تئاتری ، jargon باید تمرین کند تا زمانی که کلمات به صورت خودجوش و طبیعی به نظر برسند.

 

فیلم های صنعتی در حال ظهور

نحوه توزیع ویدئوهای صنعتی با مخاطب و هدف آنها نیز مرتبط است. فیلم های آموزشی ممکن است همراه با محصول باشد ، بنابراین خریداران یاد می گیرند که از آن به طور مؤثر استفاده کنند. ممکن است فیلم های بازاریابی به طور مستقیم به مشتریان بالقوه ارسال شود تا نظر آنها را برای خرید ، اهدا ، سرمایه گذاری یا تأیید یک محصول یا خدمات بدست آورند. هر دو نوع فیلم ممکن است برای نمایشگاه طراحی شده و در یک رویداد یا نمایشگاه تجاری نمایش داده شود.

با کاهش ابزارهای دیجیتال هزینه های کلی فیلمبرداری و تولید فیلم با کیفیت بالا ، استفاده از فیلم های صنعتی از هر نوع در حال افزایش است. تقریباً همه این فیلم ها به بازیگران ، صدا پیشه و سخنگوی رو به روی دوربین(مجری) یا میزبان نیاز دارند ، این یعنی کار و خبر خوب برای خدمه تولیدی و مجری های دوربین.

فیلم صنعتی

منبع : tophollywoodactingcoach.com

اشتراک مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *