طراحی بیلبورد

نمونه های معروف تبلیغات طراحی بیلبورد 

تبلیغات بیلبورد می تواند تأثیر بیشتری نسبت به آنهایی که به صورت آنلاین انجام می شوند، داشته باشد ، زیرا اندازه زیاد آنها تأثیر بیشتری به آنها ایجاد می کند. اما بزرگتر همیشه بهتر نیست.علی رغم اندازه تبلیغات بیلبورد ، ایستادن در میان نویز دیداری اطراف می تواند مشکل باشد. طیف های مختلفی از تبلیغات تبلیغاتی بیلبورد می توانند همه چیز را متزلزل کنند. خواه با استفاده از مواد مختلف ، ایجاد طرح هایی که با محیط اطراف ارتباط برقرار می کنند یا فقط معرفی چند نسخه فوق العاده هوشمندانه.در مورد برخی تبلیغات بیلبورد خلاق مورد علاقه ما را بخوانید. 

 ۰۱. دراکولا

در تبلیغ دراکولا برای اقتباس بی بی سی از دراکولا ،قطرات خونی در طول روز از این بیلبورد بیرون می آیند. اما در شب ، چراغ کنار بیلبورد سایه ای جالب از خود دراکولا را تشکیل می دهد. مطمئناً راهی هوشمندانه برای جلب توجه مردم است.

۰۲. مسیر IKEA

بهترین تبلیغات بیلبورد: Steps by Mother London

این رویکرد جذاب در تبلیغات بیلبورد توسط Mother ایجاد شده است . آژانس تبلیغاتی برای تبلیغ فروشگاه جدید گرینویچ IKEA – پایدارترین IKEA تا کنون – اقدام به طراحی کمپین هایی با هدف برجسته کردن اعتبارنامه سازگار با محیط زیست این فروشگاه کرد. تابلوهای تبلیغاتی و پوستر در سراسر لندن ، خریداران جدید را به سمت فروشگاه جدید هدایت می کند و آنها را ترغیب می کند تا دوستانه ترین مسیر سازگار با محیط زیست (با پای پیاده یا با وسایل حمل و نقل عمومی) را طی کنند.

۰۳. زنگ زدگی

تبلیغات بیلبورد: Heimat

 

این بیلبورد توسط هایمت به مرور زمان تغییر شکل داد تا USP محدوده چاقوی Tyrolit’s Iceline را نشان دهد. در ابتدا ، عابران با یک ورق از فلز روبرو می شدند ، که فقط لوگوی برند را نشان می داد. طی چند هفته ، سطح آن کاملا زنگ زدگی شد و فقط قسمتی به شکل چاقو را بدون تغییر باقی ماند. 

۰۴. موج زباله

تبلیغات بیلبورد

برای مشخص کردن روز جهانی اقیانوس ها در سال ۲۰۱۸ ، کرونا با Wieden و کندی در این کمپین تبلیغاتی خلاقانه همکاری کرد. اندی بیل یک موج سه بعدی از زباله های پلاستیکی جمع آوری شده در انگلستان ایجاد کرد ، که با تصویری از کریس همسورث در حال موج سواری برای تأکید بر حجم پلاستیک در اقیانوس های ما بود. این مردم را تشویق می کند تا زباله های خود را در محل های مخصوص بگذارند. کمپین های مشابهی در ملبورن ، لیما ، سانتیاگو ، بوگوتا و سانتو دومینگو برگزار شد.

۰۵. آمریکا کیست؟

تبلیغات بیلبورد: آمریکا کیست؟

مجموعه تلویزیونی ساچا بارون کوهن با نام “چه کسی آمریکاست؟” عملی بود که سیاستمداران آمریکایی را برای تحقیر در دوربین با نتایج ضرب وشتم و ناامید جلوه دادند. اما تقصیر این کمپین بلژیکی کار سختی است تا مردم بتوانند در BeTV مشاهده کنند. آژانس بروکسل خوشبختی دیوارهای بلوک نسیم زشت را در مقابل رستوران های مکزیک ، کامل با سیم ساخته و از آنها به عنوان تابلوهای تبلیغاتی استفاده کرده است.

۰۶. آرک ها را دنبال کنید

تبلیغات بیلبورد: Arches را دنبال کنید

چتسپا زیادی را می طلبد تا با یک آرم خلط شوید ، اما این کاری است که آژانس تورنتو کاست به همراه اسپنسر و جردن برای این کمپین مک دونالد انجام دادند. برای دریافت جوایز کمپین پیروزی Arches ، تیم قوس های طلایی نمادین را بازسازی کردند و آنها را به تابلوهای تبلیغاتی جهت دار جهت حداقل راهنمایی کردند تا رانندگان را به نزدیکترین شعبه مک دونالد هدایت کنند.

۰۷. Reebok ZPump 2.0

آژانس سوئدی حیوانات روشی فوق العاده برای تبلیغ کفش های جدید Reebok به کار گرفت: یک بیلبورد در فضای باز در استکهلم مرکزی مستقر کرد و مردم را به تست سرعت انسان دعوت کرد. هرکسی که سریعتر از ۱۷ کیلومتر در ساعت از بیلبورد عبور می کرد، یک جفت کفش جدید ZPump 2.0 جایزه می گرفت.

این بیلبورد از یک دوربین سرعتی که بطور ویژه برای این کمپین تولید شده بود ، استفاده کرد، که از شناسایی اشیاء واقعی و تشخیص حرکت برای شناسایی حرکات دونده و محاسبه سرعت آنها استفاده می کرد.

۰۸. کوکاکولا: لوگو

تبلیغات بیلبورد: Coca-Cola

این تبلیغات تبلیغاتی بیلبوردهای تبلیغاتی از Publicis Italia مشروبات الکلی Coca-Cola را ترغیب کرد تا بطری های خالی خود را دوباره بازیافت کنند. آژانس هوشمندانه طراحی روبان نمادین کولا را تکمیل کرده تا به عابران  نزدیکترین سطل بازیافت را نشان دهد. با وجود این ، منتقدان اظهار داشتند که کوکا کولا برای جبران تأثیر زیست محیطی گسترده محصولات خود ، کمک های کمی انجام داده است. 

۰۹. AIR-INK

تبلیغات بیلبورد: AIR-INK

 

AIR-INK از طریق یک کمپین موفق Kickstarter از آزمایشگاه های Graviky ، یک جوهر ابتکاری ساخته شده از آلودگی هوا است. یک دستگاه ذرات دوده سیاه را از دود اگزوز خودرو و دودکش ضبط می کند ، سپس پردازش شده و به جوهر ایمن و باکیفیت تبدیل می شود. 

برای ترویج این پروژه ، این تیم با تصویرگری کریستوفر هو یک تابلوی نقاشی عظیم برای خیابان Shaftesbury لندن ایجاد کرد که به طرز موثری بازیافت آلودگی را در این کار هنری نشان داد.برای جلب توجه عابران ،این بیلبورد دارای شعار ساده ای است: “این هنر با آلودگی هوا نقاشی شده است”. 

۱۰. مک داریو

 با استفاده از این واقعیت که در مشتری خود ، مک دونالد ، رستوران های بسیار بیشتری را در فرانسه اجرا می کند. نسبت به رقیب اصلی خود یعنی برگر کینگ ، TBWA \ پاریس یک جفت از بیلبوردهای بد بو را تنظیم کرد. در نزدیکی Brioude در Haute-Loire. قد بلند و مبهم با فاصله از فاصله ۲۵۸ کیلومتری ، به نزدیکترین جاده برگر کینگ (۲۵۸ کیلومتری) نزدیکتر می شود ، در حالی که کوچولو رانندگان را به مکانی بسیار نزدیک و بسیار نزدیکتر نشان می دهد. 

۱۱. بیلبورد انسانی

 هنگامی که حزب راست افراطی Le Front National در دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه ۲۰۱۷ برنده شد ، این کشور شاهد افزایش رفتارهای نژادپرستانه بود. Leo Burnett France و Le CRAN از یک نوع بیلبورد استفاده کردند تا به فرانسوی ها یادآوری کنند که نژاد پرستی می تواند صدمات ماندگاری داشته باشد.

توهین های نژادپرستانه روی بدن یک مرد خال کوبی شد تا وی را به “بیلبورد انسانی” تبدیل کند. این مرد سپس در اطراف پاریس با توزیع اعلامیه هایی در این مورد و تشویق مردم برای پیوستن به گفتگو ، در پاریس قدم زد.

۱۲. واحد فنی

تبلیغات بیلبورد: Unitech

این تبلیغات Unitech بازاریابی را به ارتفاعات جدید می برد.این بیلبورد Unitech توسط تیمی در آژانس تبلیغاتی  JWT, New Delhi  ساخته شده است ، تبلیغات را به ارتفاعات جدید می برد. در اینجا ، صدها جعبه کبریت ساخته شده است و در این سازه های مرتفع لگو مانند  به هم چسبیده اند.

۱۳. IBM

به عنوان بخشی از ابتکار IBM’s Smarter Cities ، آژانس تبلیغاتی Ogilvy & Mather Group (در حال حاضر Ogilvy )  با طراحی یک منحنی در بیلبورد برای ایجاد پناهگاه بارانی ، نیمکت و حتی یک سطح شیب دار مناسب ضمن تبلیغ برند فناوری، “تبلیغات با هدف” طراحی کرده است.

۱۴. Bert’s Bees

برای ارتقاء دامنه و شدت آبرسانی ،  از مصرف کنندگان خود استفاده کردند تا قبل و بعد از تظاهرات را با یک بیلبورد تعاملی در مینیاپولیس ، که توسط آژانس تبلیغاتی شرکت Baldwin ساخته شده است ،آشکار کنند .
این استفاده هوشمندانه از طراحی و ساخت و ساز به معنای این بود که تصویر “قبل” به معنای واقعی کلمه از بین می رود ، زیرا بینندگان پوست کوپن های متصل به تخته را می کندند و این کوپن ها توسط سهامداران محلی بازخرید می شدند. سرانجام ، تمام کوپن ها برداشته شدند و چیزی که باقی مانده بود ، یک سطح براق،صاف و یک چهره خوشحال و خندان از آبرسان بود.

۱۵. Lego

تبلیغات بیلبورد: هیولا لگو

این تابلوهای تبلیغاتی ایستگاه اتوبوس از ویژگی های منحصر به فرد لگو است که به صورت یکپارچه در محیط اطراف قرار می گیرد.

لگو رویکردهای کاملاً درخشان ، خلاقانه و سرگرم کننده نسبت به تبلیغات خود دارد ، اما موردی که بسیار مورد توجه قرار می گیرد تابلوهای تبلیغاتی ایستگاه اتوبوس Oglivy مالزی است که یک هنر منحصر به فرد است که با محیط اطراف خود آمیخته شده است.
Nicholas ‘Blackbulb’ Foo ، هنرمند معتبر لگو با تیم خلاق Ogilvy برای طراحی سه علامت جداگانه ایستگاه اتوبوس همکاری کرد: نهنگ ، هیولا و Caterpillar. نقاشی های دیواری از با پس زمینه مخلوط می شوند ، با مهرهای لگو خیابان ها را می سازند که گویی بیلبورد یک پورتال به ابعاد دیگری است که کاملاً از لگو ساخته شده است.

۱۶. لیکا

تبلیغات بیلبورد: لایکا پیچک

این بیلبوردهای طراحی شده توسط تیم Advico Young & Rubicam در سوئیس دقیقاً نشان می دهند که سادگی چگونه می تواند خلاق ترین و تأثیرگذارترین شکل طراحی باشد. هر تابلوی تبلیغاتی یک تصویر زوم شده (احتمالاً ۱۲ برابر و توسط یک دوربین Leica V-Lux 1 گرفته شده است) از شیء موجود در پشت آن است و کیفیت بزرگنمایی دوربین را نشان می دهد که حتی کوچکترین جزئی را از دست نمی دهد.

۱۷. OBI

فروشگاه زنجیره ای DIY OBI تصمیم گرفت با قرار دادن بیلبوردهای خود نه در مکان های معمول بلکه در خود خانه های مردم کاری متفاوت انجام دهد. تفکر آن مبتنی بر این سوال بود که: چرا با تبلیغاتی که همه چیز را زشت تر جلوه می دهد ، چیزهایی را که خانه های ما را زیبا تر می کند ، تبلیغ می کنیم؟

در عوض ، با کمک آژانس تبلیغاتی  Jung Von Matt/Elbe ، چیزی بسیار تخیلی تر و جالب توجه به وجود آورد.مکس پلوات توضیح می دهد: “چالش بزرگ جستجوی خانه های فراری مناسب بود.”

۱۸. مک دونالد

تبلیغات بیلبورد: مک دونالد

عاشق آن باشید یا از آن متنفر باشید ، مک دونالد همیشه موفق به تولید تبلیغات مبتکرانه شده است ، به همین دلیل بار دیگر آن را در این لیست قرار داده ایم. این بیلبورد ایجاد شده توسط آژانس تبلیغاتی DDB استکهلم ، رویکرد ابتکاری ای را برای “کاهش قیمت ها” در مرز نروژ و سوئد در نظر گرفته است. با برجسته کردن تفاوت های قیمت در هر کشور ، این آگهی نشان می دهد که بیگ مک در سوئد چقدر ارزانتر است.

۱۹. هواپیمایی بریتانیا

 این شرکت با طراحی Ogilvy ، از فناوری surveillance برای ردیابی پروازها استفاده می کند – به کودک اجازه می دهد تا در زمان واقعی به پروازهای سربار اشاره کند. رئیس بازاریابی کارشناسی ارشد ابیگیل کامبر توضیح می دهد ، “این اولین بار است ، نه فقط برای بریتیش ایرویز بلکه برای تبلیغات انگلیس.”

بیلبورد نمونه ای شگفت انگیز از طراحی تعاملی است که با دیدن آن هیجان کودکانه را از دیدن اولین هواپیمای مسافربری خود مشاهده می کند. تابلوهای تبلیغاتی در Piccadilly Circus و Chiswick لندن به نمایش گذاشته شد.

۲۰. OREO

OREO، یکی از کوکی های محبوب آمریکا ، با کمپین ‘Wonder-filled’ صدمین سالگرد خود را جشن گرفت و با آژانس مارتین مجموعه ای از انیمیشن های جذاب را ایجاد کرد. سپس با دانشکده برند جدید همکاری کرد تا بزرگترین فضای تبلیغاتی در ایالات متحده را به دست بگیرد.

۲۱. مراقبت از دندان فرمول

تبلیغات بیلبورد: خمیر دندان فرمول

این طراحی بیلبورد خلاقانه برای دندانپزشکی فرمول ، خط برچسب خود را می سازد “دندانهای قوی می سازد” تا افراط و تفریط. قاب فلزی “شکسته” باعث می شود که طراحی بیلبورد واقعی و چشم نواز به نظر برسد. مطمئناً اگر از کنار آن بگذریم،توجه ما را به خود جلب می کند.

۲۲. BMW

تبلیغات بیلبورد: اتومبیل برقی

آژانس ارتباطات خارج از خانه Posterscope یک بیلبورد تبلیغاتی در فضای باز برای تبلیغ BMW i3 ساخت ، که گفته می شود اولین خودروی کاملاً برقی در جهان است.
بخشHyperspace آژانس Posterscope با آژانس خلاق BMW ، یعنی WCRS ، در مورد کمپین جلب توجه که شامل روشنایی “Halo” است در ساختهای ویژه بیلبورد سفارشی برای ایجاد یک جلوه درخشش پس از تاری در اطراف برش های ۲ بعدی i3 همکاری نزدیک داشت.

قطعات اصلی ماشین به طور جداگانه روشن می شوند تا مدل ها از ویژگی های سازگار با محیط زیست با سلام و کارهای داخلی الکتریکی استفاده کنند ، در حالی که یک روش چاپ برش لبه کنتراست را با پوست دارای نور پس زمینه برجسته می کند.
بخشی از کمپین ۱ میلیون پوندی بزرگتر که در سایت های کنار جاده ای ، ریلی و زیرزمینی در انگلستان اجرا می شود ، تبلیغات را نیز به مصرف کنندگان ترغیب می کند تا یک اپلیکیشن همراه همراه را از فروشگاه App بارگیری کنند ، این امکان را می دهد تا در BMW i3 یک درایو آزمایش مجازی را انجام دهند.

۲۳. Orphea

محافظت کننده Orphea4D یک اسپری حشره کش قدرتمند برای افراد خارجی است. این کمپین با تبدیل یک بیلبورد معمولی به دام حشرات ، برند را ارتقا می بخشد. چسب شفافی روی بخشی از بیلبورد به شکل قابل تشخیصی اعمال می شد و هنگامی که مگس ها و پشه ها در آن به دام می افتند ، شکل را نمایان می کردند.

۲۴. CALM

هنر خیابانی می تواند راهی عالی برای ارائه پیام قدرتمند باشد.برای آگاهی خیریه C.A.L.M. ،هنرمندان گرافیتی Soulful Creative بیلبوردهای درخشانی را ایجاد کردند. این بیلبورد ها با هدف برجسته کردن آماری مبنی بر اینکه در انگلستان در هر روز سه مرد زیر ۳۵ سال خودکشی می کنند،طراحی شدند.نورپردازی نیز راهکار بسیار خوبی است – اطمینان می دهد که توجه عابران به تابلوهای تبلیغاتی جلب می شود.

۲۵. نایک

نایک برای تبلیغ جدیدترین کفشهای ورزشی Flyknit خود ، با غول های تبلیغاتی Wieden + Kennedy Shanghai همراه شد تا یک کفش مردانه را از طریق بیلبورد تبلیغ کند. با کمک سه کارگر ، نوارهایی از رنگ سبز نئون به هم وصل شدند تا کفش را در در بالای یک پای لخت نشان دهد.
منبع :  Creative Bloq
اشتراک مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *