طراحی بنر

طراحی بنر برای مبتدیان

تبلیغات بنر ، همچنین به عنوان تبلیغات نمایشگر یا تبلیغات تصویر شناخته می شود ، تبلیغات مبتنی بر تصویر هستند که بصورت آنلاین بسیار گسترده هستند. چرا تبلیغات بنر بسیار محبوب هستند؟ آنها روشی مقرون به صرفه هستند که به تبلیغ کنندگان امکان می دهند محصولات و خدمات خود را بصورت آنلاین و در بین انواع وب سایت ها نمایش دهند. علاوه بر این ، تبلیغات بنر باعث افزایش شناخت برند و هدف تبلیغات می شوند. قبل از ایجاد چندین آگهی بنر ، ابتدا چند توصیه برای مرور وجود دارد. شما باید به اندازه و جایگاه تبلیغات ، متن آگهی ، فراخوانی برای اقدام ، اندازه پرونده و سایر مؤلفه ها توجه داشته باشید. در اینجا نکاتی برای کمک به طراحی بنر برای مبتدیان ، موثر و سودآور ارائه شده است.

 

اندازه ها و موقعیت های تبلیغاتی محبوب

تبلیغات بنر در اندازه های مختلفی ارائه می شود و در موقعیت های مختلف در یک صفحه استفاده می شود. معمولاً یک وب سایت دارای مجموعه ای از اندازه ها و موقعیت هایی است که می توانید در آن تبلیغ کنید. علاوه بر این ، می توان بیش از یک آگهی را در یک صفحه در اندازه ها یا موقعیت های مختلف داشته باشید. پیدا کردن اندازه و موقعیت مناسب برای تبلیغات شما می تواند یک بخش اساسی در تعیین میزان موفقیت آنها باشد.

اندازه یک اگهی به نیازهای وب سایت بستگی دارد. به طور معمول این اندازه ها با اندازه های استانداردی تنظیم می شوند که توسط سالها حضوردر فضای وب تعیین شده اند. این اندازه ها اغلب در بسیاری از برنامه های نرم افزاری گرافیکی مختلف ، از جمله Adobe Photoshop و Adobe Flash موجود است. با گذشت زمان ، اندازه تبلیغات اندکی تغییر کرده با این حال اندازه های کلی سازگار با ابعاد اساسی است.
بیشترین سود به محصول یا خدماتی که شما در آن تبلیغ می کنید به تعیین میزان تبلیغات بستگی دارد. در حالت ایده آل ، شما باید دو سوم آگهی را برای تصویر اصلی رزرو کنید. یک سوم دیگر باید به فراخوان اولیه اختصاص داده شود.

موقعیت

مانند اندازه تبلیغات ، جایگاه تبلیغ کاملاً به خود وب سایت بستگی دارد ، اما استانداردهای متداولی در اینترنت استفاده شده است. مطالعات ثابت کرده اند که موفق ترین موقعیت های تبلیغاتی در محتوا (پاسخ ۴۴.۶۶٪) ، در عنوان (پاسخ ۲۷.۳۲٪) ، در سمت چپ (پاسخ ۷.۸۸٪) و سمت راست (پاسخ ۹.۲۸٪) تبلیغت چرخشی(پاسخ ۴.۷۴٪) و تبلیغات زیر برابر (۱.۹۳٪ پاسخ) به طور کلی ، تبلیغات نزدیک به محتوا ، بالاتر از برابر و نزدیک سایر مطالب جذاب ، عملکرد بهینه را ارائه می دهند.

بهترین آگهی های تبلیغاتی

یک عنوان قوی داشته باشید

بلافاصله علاقه یک کاربر را با عنوان قوی بگیرید. اگر شما وسایل حیوانات خانگی را می فروشید ، عنوانی مانند “اینجا را ببینید!” همچنین “ویژه لوازم حیوان خانگی” منصفانه نخواهد بود. کاربران را با عنوانی کوتاه و جذاب فریب دهید و آنها را به تبلیغ خود جلب کنید. از تنوع اندازه و رنگ فونت ها ، متفاوت از بقیه آگهی ها استفاده کنید تا واقعاً روی عنوان تأکید کنید.

کلمات خلاقانه

کاربران به کلمات خلاقانه مانند “رایگان” ، “در فروش” ، “فقط امروز” و غیره جذب می شوند. از کلمات جالب استفاده کنید که عنوان را پشتیبانی می کند. ضمن ارائه اطلاعات کافی ، پیام را کوتاه کنید. توجه آنها را جلب کرده و به سرعت پیام را تحویل دهید .

 نمایش محتوا و تصاویر مناسب

برای اینکه آگهی شما در مقابل سایر مطالب موجود در صفحه ایستادگی کند ، ممکن است بخواهید آن را با کمی محتوای تصویری تلفیق دهید. هنگام انجام این کار ، اطمینان حاصل کنید که محتوا و تصاویر به آنچه تبلیغ می کند مرتبط است. مطمئناً یک خانم زیبا و با لباس بسیار زیبا ، مورد توجه و کلیک قرار خواهد گرفت ، اما در تلاش برای فروش خدمات کنترل آفات خیلی خوب نخواهد بود. محتوا و تصاویر باید در راستای هدف تبلیغات قرار بگیرند.

یک ندای قوی برای تبلیغات داشته باشید

هر تبلیغ بنر برای کار نیاز به یک صدای جدی برای معرفی دارد. باور کنید یا نه ، برخی از کاربران ممکن است تبلیغ شما را به نحوه مشاهده یک تبلیغ در کنار جاده تشبیه کنند. آنها آگهی را مشاهده می کنند و آن را درون بانک حافظه خود ذخیره می کنند ، بدون این که آگهی قابل کلیک را کلیک کنند. با کاربر صحبت کنید و به آنها بگویید “برای دیدن موارد ویژه روشنایی در خانه” یا هر آنچه تبلیغ تبلیغ می کنید ، کلیک کنند. صدای خود را به وسیله کارهای بصری در اندازه ، شکل و رنگ خاصی به گوش مخاطب برسانید.

آگهی را به یک پیشنهاد محدود کنید

تبلیغات بیش از حد برای کاربر در یک زمان فقط باعث سردرگمی خواهد شد و باعث میشود آنها پیشنهاد شما را از دست دهند. به جای استفاده از عبارت انواع مختلف محصول موجود در بازار ، از متن “همه اندازه ها و سبک های فروش” استفاده کنید. این  سبک تبلیغات جذاب تر است و بازدهی بهتری دارد.اگر لیست محصولات مناسب باشد ممکن است اجرای چندین تبلیغات از همان کمپانی مفید باشد.

اندازه پرونده را بهینه کنید

حداکثر اندازه پرونده پیشنهادی برای یک آگهی بنر در هر نقطه بین ۱۰k تا ۴۰k است ، همه اینها بسته به ابعاد اندازه بنر است. هرچه اندازه کوچکتر بهتر است، اما با اضافه کردن چندین رنگ ، تصاویر و انیمیشن ها ، اندازه پرونده می تواند اضافه شود. به یاد داشته باشید ، اندازه پرونده شما هرچه کوچکتر باشد ، تبلیغ شما در یک صفحه سریعتر ظاهر می شود ، بنابراین فرصت بهتری برای جلب توجه کاربر دارید.

از انیمیشن ها و حرکات استفاده کنید

کاربران به سرعت در یک صفحه به انیمیشن و حرکت جذب می شوند و به همین دلیل تبلیغات بنری متحرک از بنرهای استاتیک بسیار بهتر است . کشویی ، محو شدن ، چشمک زدن و سایر حرکات بلافاصله توجه کاربر را به خود جلب می کند ، هرچند بیش از حد آنها را آزار می دهند. از انیمیشن های بصری دلپذیر استفاده کنید ، که البته مدت زمان آن بیش از ۱۵ ثانیه نباشد. برای احتیاط ، بیشتر انیمیشن هایی که از آنها استفاده می کنید از اندازه پرونده تبلیغی شما بزرگتر باشد.

همراه باشید و تبلیغ کنید

هنگام طراحی آگهی بنر برای یک وب سایت خاص ، از رنگ هایی استفاده کنید که ترکیبی از تبلیغات این وب سایت باشد. ایجاد یک آگهی شبیه به خود وب سایت باعث افزایش اعتماد به نفس در تبلیغ می شود و باعث می شود کاربران بیشتری بر روی آن کلیک کنند. اگر یک تبلیغ بیش از حد متضاد است  مانند یک متن اضافه از بین می رود ، کاربران تمایل به خاموش بودن دارند زیرا می دانند که در حال تلاش برای فروش چیزی هستند. همراه کاربران باشید و اعتماد کاربران را بدست آورید.

بیش از یک تبلیغ در هر کمپانی اجرا کنید

موفقیت یک کمپانی مبتنی بر یک بنر به تنهاییدشوار است . در هر وب سایت مخاطبان متفاوتی وجود دارد که نسبت به یک بنر متفاوت واکنش نشان می دهند. چندین بنر برای همان کمپانی ایجاد کنید و آنها را در برابر یکدیگر قرار دهید. با گذشت زمان ، ترکیب آگهی ها برای ایجاد بهترین آگهی انجام می شود.

موفقیت خود را اندازه بگیرید

تنها راهی که می توان فهمید آگهی های شما در حال کار هستند اندازه گیری موفقیت شما است. گزارش هایی را ایجاد کنید تا ببینید کدام یک از آگهی ها بالاترین نرخ کلیک را دارند ، چه وب سایت هایی بیشترین میزان ورود و موارد دیگر را دارند. توجه داشته باشید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی بی فایده است. عناصر خاصی را که برای هماهنگی و عناصری که در سایر بنرها یموفق کابرددارند را رها نکنید. با اندازه گیری موفقیت خود ، در کمپانی خود تعادل ایجاد کنید ، سپس موفقیت خود را دوباره اندازه بگیرید و در صورت لزوم تکرار کنید.

شبکه های تبلیغاتی

هنگامی که اصول را بشناسید ، آماده هستید تا تبلیغات بنر خود را شروع کنید. تنها سؤال این است که شما چگونه می توانید وب سایتهای تبلیغاتی پیدا کنید؟ ممکن است شما از قبل وب سایت خاصی را در ذهن داشته باشید که بهترین فرصت شما این است که مستقیماً با آن تماس بگیرید یا به آنها نگاه کنید و ببینید که آیا آنها هرگونه دستورالعمل یا برنامه تبلیغاتی را در وب سایت خود ذکر کرده اند. اگر مطمئن نیستید که در کجا می خواهید تبلیغ کنید ، اما می خواهید در بازی تبلیغات نیز حضور داشته باشید به موارذ ذکر شده در زیر که چند شبکه تبلیغاتی مختلف است که به شما امکان می دهد تبلیغات خود را در یک مجموعه وب سایت پخش کنید نگاهی بیندازید.

Google Adwords

نمایش تبلیغات در وب سایت های درون شبکه محتوای Google بر اساس کلمات کلیدی.

Yahoo! Advertising

بسیار شبیه به شبکه Google Content Network, Yahoo! تکه به شما امکان می دهد تا تبلیغات بنر خود را در وب سایت های شبکه گسترده انها قرار دهید.

BuySellAds

برای تبلیغ وب سایت و موقعیت تبلیغی مورد نظر خود ، هزاران وب سایت را جستجو کنید. در حال حاضر به ناشران تبلیغ وب سایت طراحی و توسعه وب محدود شده است.

Adify

یکی از شبکه های تبلیغاتی مختلف را از Adify انتخاب کنید تا بازار خاص خود را پیدا کنید.

Commission Junction

 Commission Junction شبکه بزرگی از وب سایتهای انتشار آگهی را ارائه می دهد که از طریق آنها می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید تا تبلیغات بنر در وب سایت ها ، ایمیل و RSS  نمایش دهید.

ValueClick Media

ValueClick Media با داشتن شبکه گسترده ناشران آگهی ، بستر مناسبی را برای هر تبلیغ کننده در هر سطحی فراهم می کند.

AdOn Network

 شبکه AdOn روشهای خلاقانه ای را برای هدف قرار دادن تبلیغات بنر ارائه می دهد که یکی از آنها مبتنی بر سابقه مرور کاربران است.

Project Wonderful

از موتور جستجوی  Project Wonderful استفاده کنید تا صفحاتی از ناشران را مرور کنید و به سرعت صفحه تبلیغات بنر خود را دریافت کنید.

ADSDAQ

 ADSDAQ در تبلیغات متنی و بنر  گزینه های کاملی در مورد نحوه اجرا ، آزمایش و نظارت بر تبلیغات بنر را به شما می دهد.

Fusion

یک شبکه تبلیغاتی عالی در ژانر طراحی وب و توسعه با سه گزینه تبلیغی متمایز است.

The Deck

Deck یکی دیگر از شبکه های تبلیغاتی عالی برای دستیابی به طراحی وب و توسعه و همچنین جامعه طراحی خلاق است.

 

 

منبع : smashingmagazine

اشتراک مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *