عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی

نکات مهم در عکاسی تبلیغاتی  

عکاسی تبلیغاتی بخش مهمی از فروش محصولات و خدمات است. این فقط در مورد تجارت صادق نیست بلکه برای خیرین و مؤسسات آموزشی نیز صادق است. تصاویر می توانند بسیاری از کارکردها را از جمله جلب توجه مشتری ، ساده کردن مفاهیم ، جذابیت بیشتر محصول یا خدمات و یا صرفاً جمع کردن ایده انجام دهند. اما غالباً تصاویر بخش ماندگار تبلیغات است ، اما تصاویر حرفه ای در تبلیغات می توانند تفاوت بین “خوب بودن” و “بسیار مؤثر بودن” را آشکار کنند. عکسها نقش مهمی در تبلیغات و بازاریابی دارند زیرا می توانند داستانی را بیان کنند. همانطور که ضرب المثل چینی باستان چنین گفت: “یک عکس ارزش ده هزار کلمه دارد”.

به جای اینکه آن را به عنوان تخلیه هزینه های شغلی خود ببینید ، باید آنها را به عنوان سرمایه گذاری بدانید. برای اطمینان از رشد فروش باید از تصاویر بازاریابی با کیفیت بالا استفاده کرد.تعداد کمی از مشاغل فقط هزینه های عکاسی در نظر می گیرند و بازدهی آن را فراموش کرده اند. عکاسی با کیفیت بالا بیش از تصاویر استوک یا عکسهای خودی برای شما هزینه دارد. اما، و این یک “اما”ی بزرگ است ، سود کلی در مقابل هزینه نسبتاً بیشتر است. ناامید کننده است که شرکت ها با خوشحالی مبالغ زیادی را برای چاپ و توزیع هزینه می کنند ، اما هزینه های عکاسی را کمتر می کنند. این بدان معنی است که وجوه سرمایه گذاری شده در کارزار کلی با نتیجه نهایی ضعیف هدر رفته است.

عکاسی تبلیغاتی

چگونه می توانم از عکاسی در تبلیغات و بازاریابی استفاده کنم؟

استفاده خوب از عکاسی می تواند یک مفهوم تبلیغاتی کامل را ایجاد کند. عکاسی استوک در تبلیغات و بازاریابی استفاه می شود، اما می تواند عدم اصالت محصول یا خدمات را به تصویر بکشد. استفاده ضعیف از عکس و تصاویر می تواند یک کمپین را تضعیف یا از بین ببرد زیرا تأثیر واقعی ندارد. عکاسی می تواند آن تاثیر را به همراه آورد. فقط به یاد داشته باشید ، ما توسط پیام های بازاریابی بمباران می شویم. در دهه ۱۹۷۰ ما روزانه در معرض ۵۰۰ تبلیغات قرار گرفتیم ، در حالی که امروز امروز می تواند ۵۰۰۰ در روز باشد.  به دلیل این بمباران مداوم تبلیغاتی ، فقط مصرف کنندگان فقط چند ثانیه به بروشورها و مطالب تبلیغاتی برای توجه می کنند. پس از آن ، چه در چاپ و چه به صورت آنلاین در سطل آشغال می اندازند.
یک عکاس حرفه ای تصاویری با کیفیت بالا تولید می کند که برای تجارت شما بی نظیر است. آنها منحصر به فرد خواهند بود زیرا فقط شما آنها را خواهید داشت. اما مهمتر از آن ، آنها عکسی از شما و شغل شما خواهند بود. آنها به محصولات و خدمات شما کمک می کنند تا از رقبای خود متمایز شوید. آنها می توانند متناسب با برند شما تنظیم شوند و این به شما در هدف قرار دادن مشتریان مناسب کمک می کند.

پیام خود را به طور مؤثر دریافت کنید

به جای استخدام یک “عکاس حرفه ای” ، همکاری با عکاسی که تجربه عکاسی تبلیغاتی دارد ، موثرتر است. محصول باید دیده شود، نه اینکه در یک پس زمینه محو شود. باید با سایر آگهی های موجود در این زمینه متفاوت باشد. یک عکس خوب توجه بیننده را جلب می کند و بر آنها تأثیر می گذارد.

هنگام برنامه ریزی بازاریابی و کمپین تبلیغاتی خود ، همیشه باید بودجه ای را به عکاسی اختصاص دهید. پرداخت هزینه برای یک عکاس حرفه ای حس خوبی در تجارت ایجاد می کند.

عکاسی

اگر یک عکاس استخدام می کنید ، تصاویر اصلی را برای استفاده در زمان دلخواه خواهید داشت. اما قراردادی که با عکاس دارید را فراموش نکنید. آیا آنها به شما اجازه استفاده نامحدودی از تصاویر می دهند ، آیا اینها فقط برای یک پروژه هستند ،یا هر بار که از عکس ها استفاده می کنید باید به آنها مبلغی پرداخت کنید. بسیاری از عکاسان کپی رایت تصاویر را حفظ می کنند. این بدان معنی است که شما می توانید از آنها استفاده کنید ، اما نمی توانید آنها را دوباره بفروشید.

انواع مختلف عکاسی تبلیغاتی به مهارت های مختلفی احتیاج دارند. عکاسی از مواد غذایی فقط یک مورد ساده برای قرار دادن مقداری غذا در صفحه و عکس گرفتن نیست. برای ایجاد اشتهای آن باید در بهترین حالت ممکن نشان داده شود ، که ممکن است نیاز به استفاده از موادی داشته باشد که دید از محصول ایجاد می کنند. این می تواند از چوب کوکتل ، لاک خوراکی و ترفندهای دیگر تجارت باشد. عکاسان مد برای ایجاد احساسات فعال ، جذاب و مطلوب به مهارت های دیگری احتیاج دارند.

کلمات نهایی در مورد استفاده از عکاسی در تبلیغات و بازاریابی

مدیریت تبلیغات یا یک بازاریابی موثر می تواند یک کار دلهره آور باشد. اما با داشتن عکاسی خوب و یک پیام واضح می توانید توجه مشتریان را جلب کنید. این کار آنها را برای خرید محصولات یا خدمات وادار می کند.

 

منبع:martinneeves

اشتراک مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *